Ringtesten

Mollå

Gift med forumet
Hva viser den dere?

Den viste gutt sist, og nå viser den jente. Spennende![:D]

Du skal altså tre en ring innpå et hårstrå, hold den i ro over magen. Etterhvert skal den begynne å bevege seg.
Går den frem og tilbake blir det gutt, går den i sirkel blir det jente.

Det er jo selvfølgelig bare tidsfordriv, men det har faktisk stemt på mange jeg kjenner, så synes det er spennende!

Stemte den på dere sist?

tror den stemte ja. har ikke fått tatt den enda, for jeg fikk ikke løst et hårstrå sist jeg skulle prøve.. [:D]

Her sier den jente, har også blitt spådd jente av 3-4 forskjellige [:)]

Det er jo spennende da!!

Vi som ikke skal vite kjønn før fødsel da, lurer virkelig på om jeg klarer å holde meg?[8|]

Neida, SKAL klare det! Er jo kjekt å shoppe etterpå også![:)]

stemte på meg sist gang[:)]

Da viste det Jente, Gutt, Jente, Gutt[:D] Men eg skal jo bare ha to, så blir spennendes å se om det stemmer[8D]

Rundt å rundt å rundt, så sier jente her :)
Men jeg har ikke heeeelt troa på det der,
selv om venninna mi gjorde det og den viste gutt og det ble gutt [;)]
Får vente å c tell ul [:D]

Ingenting på meg...kan jo prøve på nytt, har prøvd 2 ganger, og hver gang står den helt rolig [:-]

Edit, litt i sirkler, og litt fram og tilbake...gosh, make up your mind liksom [8D]

Da må jeg nok lete opp gamle poster, jeg husker ikke hva den sa sist, jeg tror den påsto jeg skulle få trillinger, altså gutt-jente-gutt eller jente-gutt-jente... men sannelig om jeg husker.

Har ikke sjekka denne gangen.

Jeg lette, og det eneste jeg fant jeg hadde skrevet om ringtest på bv var:

ringtest prøvd atter en gang, og ringen henger stille. Jeg nekter å tro at det betyr at der ikke er noen baby, men jeg klarer ikke få til noe ringtestsvar.

Nå er ikke bv sin søkefunksjon helt sånn optimal, men det var bare dette treffet jeg fikk (og ett til der jeg hadde skrevet OM den, ikke hva jeg selv fikk) så jeg vet ikke hva den viste, om den viste noe...

ORIGINAL: *Sperminator*

Ingenting på meg...kan jo prøve på nytt, har prøvd 2 ganger, og hver gang står den helt rolig [:-]

Edit, litt i sirkler, og litt fram og tilbake...gosh, make up your mind liksom [8D]

Kanskje du får en av hver?[:D]

Må bare si igjen at jeg synes dette er skremmende spennende!!

Tok den flere ganger sist gang, og hver gang gikk den frem og tilbake.
Nå har jeg prøvd tre forskjellige dager og hver gang går den i sirkler[:D]

Spiller INGEN rolle hvilket kjønn det er, men det er jo spennende liksom! Selvfølgelig er det kjekt med en av hver, men når man får to forholdsvis tette så er det jo kjekt med samme kjønn også [:D]

ORIGINAL: Mollå

ORIGINAL: *Sperminator*

Kanskje du får en av hver?[:D]

Tviler...tror bare ringen er teit [8D] Men skal på ul om noen få timer, blir spennende...men tror nok det kun er en der inne, eller jeg håper det..5 unger...neitakk [8D] Holder med 4 [:D]

Den gikk frem og tilbake når jeg testet nå...

Jadda, kjeder meg, prøvde igjen.

Denne gangen i sirkler...

først sidelengs og så i ring[:D]

ORIGINAL: Hope88

Den viste både gutt og jente, gosh!![:-]

Den viser hvor mange barn du får, ogå i rekkefølge. Den stopper selv når den er ferdig[:)]

ORIGINAL: mamma til leah

ORIGINAL: Hope88

Den viste både gutt og jente, gosh!![:-]

Den viser hvor mange barn du får, ogå i rekkefølge. Den stopper selv når den er ferdig[:)]

Hvordan kan den vise hvor mange barn du får, hva gjør den da?

Back
Topp