Ringtesten :D

.¤.mie.¤.

Gift med forumet
Noen som har tatt den? [:D]

Jeg eier ikke ringer nå, så får det ikke til [:'(] Men har tatt mange ganger før,
og da ble det gutt-jente-gutt[:)] Skal låne ring av noen og ta den over magen [:D]

Du tar et hårstrå og fester i ringen. Så holder du ringen hengene i hårstrået over
magen [:)] Om ringen går i sirkel er det jente og om ringen går frem og tilbake
er det gutt [:)]

Tok den faktisk i sta, og det ble jente ;)

ORIGINAL: Tallula

Blir spennende å se om det stemmer da! [:D] Er det jente du føler på deg også eller?

Slikt tror jeg faktisk på!! Men det er litt skummelt[;)]

ORIGINAL: Julia09

Ja, tror litt på det jeg å [:)] Når mamma har tatt den blir det alltid jente-jente-gutt, og
det stemmer, og det blir det samme _hver_ gang hun tar den [:D]

Har du prøvd etter at du ble gravid?

ORIGINAL: .¤.VenterPåNr2.¤.

Blir spennende å se om det stemmer da! [:D] Er det jente du føler på deg også eller?

Japp :P

Japp :P

[:D] er garantert ei tulle inni magen din da [;)]

Vet ikke helt om jeg likte denne her jeg asså... for her gikk den både i sirkel og til siden.... [8D]

Jeg holdt mye på med det der sist, og da var det alltid gutt... Stoler altså ikke på den der lenger[;)]

ORIGINAL: Kineblomst

Vet ikke helt om jeg likte denne her jeg asså... for her gikk den både i sirkel og til siden.... [8D]

Ojoj [:D] Men det kan være at sirkelen er jenta du har fra før og at det kommer gutt nå? [;)]

ORIGINAL: *lillemus*

Jeg holdt mye på med det der sist, og da var det alltid gutt... Stoler altså ikke på den der lenger[;)]

Skjønner jeg godt [:)] Jeg tror ikke 100% på det jeg heller [:)] Er bare for gøy egentlig [:D]

Ja, tror litt på det jeg å [:)] Når mamma har tatt den blir det alltid jente-jente-gutt, og

Nei, har aldri prøvd...
Men har litt lyst... Får se om jeg finner noen med en ring... Finns ikke slikt her i gården[8D]

Nei, har aldri prøvd...
Men har litt lyst... Får se om jeg finner noen med en ring... Finns ikke slikt her i gården[8D]

Er like der vi da vennen, jeg KLARER ikke gå med ring [8D] Har eksem på hendene som
gjør at de hovner opp litt, så er ubehagelig å ha på. Gruer litt om jeg engang blir fridd til, hihi [:D]

ja, det kan være sant det.... he he... eller tvillinger.. ligger tvillinger i slekten til sambo...

Ojoj [:D] Men det kan være at sirkelen er jenta du har fra før og at det kommer gutt nå? [;)]

ja, det kan være sant det.... he he... eller tvillinger.. ligger tvillinger i slekten til sambo...

SPENNENDE [:D]

ORIGINAL: lilleprins og spire

Ringtesten viser en gutt til, så får se om det stemmer da [;)]

Synd det er så lenge til ul altså!! [:'(][;)]

Her viser ringtesten jente [:D]

Tror selv det blir jente[:)]

I sambo's familie så er sambo's generasjon, gutter og en jente [;)]
Nå har sambo's søskenbarn en jente og sambo's bror gutt og jente,
så hvis dette stemmer, så får vi jente [:)][:-]

Back
Topp