Ringtesten sier jente,
Kinesiske kalender sier gutt,
Tror selv.............. gutt
Kinesiske kalender sier gutt,
Tror selv.............. gutt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

For det første så skal man aldri ta testen på seg selv.få alltid noen andre til å ta den på deg! Og om du beveger deg/hånden mens ringen går så ødelegger du hele greia..og må egentlig begynne på nytt om det skal bli riktig. Jeg har tatt denne testen hundre ganger på andre. Og har aldri klart å få noen invirkning på hva den skal vise. Og jeg måler aldri hvor langt et hårstrå er før jeg begynner testen. ..så det er forskjellig fra gang til gang.Hvis jeg gjør den "ordentlig" så sier testen gutt.
Men vitenskapelig anlagt som jeg er så begynte jeg å eksperimentere med å bytte hånd, endre lengden på pendelen (hårstrået), bruke to hender, endre sitte/liggestilling etc.
Haha, jeg tror ikke man bør bruke vitenskapelige metoder på overtro. Vi har alle uansett omtrent 50% sjanse til å gjette riktig. [emoji14]
Om man tar testen på under armen ved hoved pulsåren.så viser den alle barna du har/kommer til å få. Men den tar også med alle aborter o.lHar hørt den skal vise antall barn også, så om du har ei jente fra før av så skal den vise jente først også nr 2 og nr 3 osv.
Min har alltid vist 2 gutter, men det var før jeg ble gravid. Kanskje jeg burde ta på nytt, 2 MA før dette svangerskapet så blir artig å se.Om man tar testen på under armen ved hoved pulsåren.så viser den alle barna du har/kommer til å få. Men den tar også med alle aborter o.l