Ringtest

Stemte på meg med begge guttene.. nå derimot går den i ring [emoji32] Så sykt spennende !! [emoji7][emoji170][emoji173]

Tok den før jeg fikk barn, da viste den det samme både på meg og samboeren: først en gutt så ei jente. Når jeg gikk med gutten viste den gutt over magen, og nå viser den jente. Så blir spennende å se;)

Tok den for noen år siden og da fikk jeg 2 gutter. Så blir spennende å se... Men alle andre tester sier jente.

Ikke prøvd enda

Hva er ringtesten for noe?:smiley-bounce012:smiley-bounce012

Knytt et hårstrå rundt gifteringen din, og la den henge over magen. Svinger ringen mot høyre, skal det være en gutt der inne. Svinger den til venstre, er det jente (eller om den går i sirkel, litt usikker).

Last edited:
IMG_0724.jpg

Denne kinesiske testen stemte på meg sist svangerskap. I følge denne blir det jente, men ringtesten viser gutt. Blir veldig spennende å se :-)

Vis vedlegget 226181

Denne kinesiske testen stemte på meg sist svangerskap. I følge denne blir det jente, men ringtesten viser gutt. Blir veldig spennende å se :)
Til meg var det motsatt sist, kinesisk viste hente og ringtesten gutt, og ut kom det en gutt. Nå viser ringtesten jente og kinesisk gutt så spent på hva som stemmer denne gangen:)

Må få somlet meg til å prøve denne testen [emoji23] er jo gøy å se om det blir rett[emoji4]

Får sjekke litt senere.

Ringtesten fungerer som følgende : heng en gullring i et hårstrå over magen (ca 1,5-3cm over magen), hold så hånden så rolig som mulig og vent til ringen begynner å gå. Pendler ringen frem og tilbake som en huske er det gutt, går ringen i sirkler skal det være jente [emoji4] prøv da folkens! Blir gøy å se om det stemmer etterhvert! [emoji1][emoji7]

prøvde den nå og den gikk i ring, prøvde tre ganger og gikk i tydelig ring alle gangene. så dette blir spennende for først tenkte jeg jente men i det siste har jeg trodd mer og mer gutt. tror ikke jeg klarer å la være å vite på oul jeg altså. bare litt over en mnd å vente. :happy090:laughing002

Hvis jeg gjør den "ordentlig" så sier testen gutt.

Men vitenskapelig anlagt som jeg er så begynte jeg å eksperimentere med å bytte hånd, endre lengden på pendelen (hårstrået), bruke to hender, endre sitte/liggestilling etc.

Haha, jeg tror ikke man bør bruke vitenskapelige metoder på overtro. Vi har alle uansett omtrent 50% sjanse til å gjette riktig. [emoji14]

Back
Topp