• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Ringtest

FrøkenV

Andre møte med forumet
Har dere prøvd ringtesten?
Tenkte det kunne være spennende å prøve, for så å ligge ut resultatet og senere se om det stemmer, for oss som vil vite kjønn på UL;)

For dere som ikke vet hva den går ut på, så skal en tre en gullring på et hårstrå og holde den over håndleddet.
Da skal den vise kjønn på tidligere barn og barnet i magen.
Om en holder den over magen, skal den vise kjønn på barnet i magen.
Om ringen pendler er den en jente, om den går rundt er det en gutt.

Det er jo bare et gammelt kjerringråd, men spennende å se om det faktisk stemmer;)

Jeg tok den over håndleddet, da viste den gutt (noe som stemmer), for så å stoppe helt opp og vise jente.
Når jeg holdt den over magen viste det jente:)

Åy, trodde det var motsatt jeg :/ at om den går frem og tilbake er det gutt og om den går rundt er det jente.. Over min mage gikk ringen frem og tilbake :P

Jeg har også lært omvendt: frem og tilbake betyr gutt, og rundt betyr jente.
Har prøvd dette på mange venninner da vi var yngre (over håndleddet) og det merkelige er at så langt har det stemt på alle:-) Jeg klarer ikke helt å tro annet enn at det må være tilfeldig, men det er jo litt morsomt..
Uansett, på meg viser den jente, så blir spennende å se om det stemmer:-)

Jeg har også hørt motsatt ja :) så var det bare å finne en gullring da ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Står alle slags varianter av den på nett.. Kanskje et hint til at den ikke er sikker :-p Hehe

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Slenger meg på her for gøy :)
Ringen snurrer over håndleddet(har en gutt fra før). Over magen så snurrer og pendler den.... Vet ikke hvordan man skal tolke det jeg, hehe... Kanskje det er to inni der?

Gutt Juni 2013

Marsbaby 2015

Slenger meg på her for gøy :)
Ringen snurrer over håndleddet(har en gutt fra før). Over magen så snurrer og pendler den.... Vet ikke hvordan man skal tolke det jeg, hehe... Kanskje det er to inni der?

Gutt Juni 2013

Marsbaby 2015
Ja kanskje det er to :p

♡02.03.2015♡

Jeg har lært omvendt. Hos meg går den i ring= jente:-)

Har lært at rundt i ring er jente :-) tok testen, og etter mye frem og tilbake og rundt i ring ser det ut som om ringen bestemte seg for rundt i ring: så jente <3

Har jente fra før, den viste jente p håndleddet også og likt over magen Mn den snurret seg rundt og rundt mens den fløy fram og tilbake.. Gjorde ikke det på håndleddet..

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Frem og tilbake :) Resten av familien er sikker på gutt de også men min mormor ble plutselig i tvil her og dagen og mente det kunne være jente :) Er så spent på å vite hva som skjuler seg i magen

Gikk først i ring.. så fram og tilbake

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hyl den viste gutt og jente…. Håpa den tek feil! Tvillinga e ikkje ønska: (((

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg vil ha tvillinger :p

♡02.03.2015♡
Tøffe du da! ;)
Syns d holt rikeli med en baby! Treng ikkje 2 eller 3 for den del! Vi har begge dele i besteforelregenerasjonen så ej va passe bervøs med førstemann å like nervøs no

Tøffe du da! ;)
Syns d holt rikeli med en baby! Treng ikkje 2 eller 3 for den del! Vi har begge dele i besteforelregenerasjonen så ej va passe bervøs med førstemann å like nervøs no

Min far er tvilling, og min samboer hat brødre som er det:) men fordi jeg ønsker meg det kommer jeg ikke til å få det:p

♡02.03.2015♡

Min far er tvilling, og min samboer hat brødre som er det:) men fordi jeg ønsker meg det kommer jeg ikke til å få det:p

♡02.03.2015♡
Aldri si aldri:) har du vert på ul?
Jeg har en følelse av at jeg har mer ett barn i magen. Håper jeg tar feil. Tørr ikke tenke tanken på 2 som skal mates og stelles til samme tid. Hahaha
Men tar det jeg får selvfølgelig

Aldri si aldri:) har du vert på ul?
Jeg har en følelse av at jeg har mer ett barn i magen. Håper jeg tar feil. Tørr ikke tenke tanken på 2 som skal mates og stelles til samme tid. Hahaha
Men tar det jeg får selvfølgelig

Var 5+5 og det vistes bare en:) så blir nok ikke tvillinger denne gangen. Kanskje neste gang:)

♡02.03.2015♡

Back
Topp