Elisabeeth
Glad i forumet
Noen som har prøvd ringtesten? For dere som vet kjønnet, stemte ringtesten på deg eller ikke? Dør av nysgjerrighet, vet selvfølgelig at jeg ikke kan stole på sånne greier.. Men moro for det 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
en venninne av meg tok en ring test over håndleddet på meg før jeg ble gravid med 1. Det har stemmt med begge til nå har en gutt og venter en guttneste og siste gang skal det visst bli jente!
![]()
Så moro!
Forrige gang jeg gikk gravid viste den jente og det ble ei jente, nå viser den gutt. Spennende![]()
Kanskje du har en av hverJeg tok den og den sa jente å så gutt. Så vi får se i morra![]()
Desember 2014
Bruker App
Er ganske morro når det stemmer! vet dere kjønnet nå eller skal dere vente?![]()
Jeg har hørt sirkel -jente og vugging- guttMen hva er jente og hva er gutt? Har hørt forskjellig..![]()
Er omventJeg har hørt sirkel -jente og vugging- gutt
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Samme herJeg har hørt sirkel -jente og vugging- gutt
Hvor er fasit? Tror det blir sagt veldig mye forskjelligEr omvent![]()
<3 VinterPrinsesse <3
Ingen fasit hihi bare fulgte den jeg fant her på BV og den stemte så da tenker jeg at den er riktigHvor er fasit? Tror det blir sagt veldig mye forskjellig
HihiIngen fasit hihi bare fulgte den jeg fant her på BV og den stemte så da tenker jeg at den er riktighaha
<3 VinterPrinsesse <3
Jeg har hørt sirkel -jente og vugging- gutt