Ringtest

Elisabeeth

Glad i forumet
Noen som har prøvd ringtesten? For dere som vet kjønnet, stemte ringtesten på deg eller ikke? Dør av nysgjerrighet, vet selvfølgelig at jeg ikke kan stole på sånne greier.. Men moro for det :p

en venninne av meg tok en ring test over håndleddet på meg før jeg ble gravid med 1. Det har stemmt med begge til nå har en gutt og venter en gutt :) neste og siste gang skal det visst bli jente! ;)

en venninne av meg tok en ring test over håndleddet på meg før jeg ble gravid med 1. Det har stemmt med begge til nå har en gutt og venter en gutt :) neste og siste gang skal det visst bli jente! ;)

Så moro! :)
Forrige gang jeg gikk gravid viste den jente og det ble ei jente, nå viser den gutt. Spennende:rolleyes:

Stemte når jeg tok den nå, men den viste feil når jeg prøvde i begynnelsen av svangerskapet. :P Kanskje jeg skaper bevegelser i underbevisstheten? :)

Så moro! :)
Forrige gang jeg gikk gravid viste den jente og det ble ei jente, nå viser den gutt. Spennende:rolleyes:

Er ganske morro når det stemmer! vet dere kjønnet nå eller skal dere vente? :)

Jeg tok den og den sa jente å så gutt. Så vi får se i morra :P

Desember 2014

Bruker App

Ja en venninne tok den på meg, det har visstnok stemt på aaaalle hun har gjort det på!! Men nei, ikke på meg :p

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Jeg tok den og den sa jente å så gutt. Så vi får se i morra :P

Desember 2014

Bruker App
Kanskje du har en av hver;) min surra veldig i starten og fikk begge deler, men når den ene tvillingen ble en MA så viste den bare jente:)

<3 VinterPrinsesse <3

Er ganske morro når det stemmer! vet dere kjønnet nå eller skal dere vente? :)

Vi skal ikke på oul før neste torsdag, håper på å få vite kjønnet da :D Hadde vært spennende å ikke vite, men tror ikke jeg hadde klart det. Hehe

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

Hvor er fasit? Tror det blir sagt veldig mye forskjellig

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Ingen fasit hihi bare fulgte den jeg fant her på BV og den stemte så da tenker jeg at den er riktig :p haha :D

<3 VinterPrinsesse <3

Jeg har så lyst å prøve, men har ingen ring :eek: Må det være egen ring?

Back
Topp