Ringtest

Triiny

Elsker forumet
Leser at sirkel er gutt og til siden er jente og andre steder omvendt?
Hva er riktig her?

Prøvde ringtesten sist. Gullring i en ulltråd over magen, for å spå kjønn. Problemet var at vi ikke husket betydningen av resultatet ;) hehe

sirkel er jente og frem og tilbake er gutt.. :) Tok testen for noen uker siden, da viste den jente og gutt på meg samtidig. Altså rett etter hverandre, skummelt. Har tatt den noen ganger etter det, og den viser fortsatt jente og gutt.. Så blir spennende å se på ultralyd, men ganske sikker på at det bare er en:)

Min gikk frem og tilbake :) så da blir det kanskje GUTT hehe....

Samme med meg, spennende å se :) Rundt er jente og framover og tilbake er gutt :) Denne er også veldig morsom :) den er sånn; Du holder en nål i en sy tråd over hånden. Dersom den går på tvers av hånden, betyr det gutt, og hvis den går på langs betyr det jente. Den går i sirkel i mellom hvert barn ( altså pause) og stopper helt opp når du ikke får flere barn. ( teller alle barn)

Det hørtes morsomt ut, vil prøve, men har en forlovelsesring av hvitt gull. Går det an å bruke den eller må jeg bruke en av gull?

Budeio skrev:
Det hørtes morsomt ut, vil prøve, men har en forlovelsesring av hvitt gull. Går det an å bruke den eller må jeg bruke en av gull?

Det må ikke være en gullring:)

Jeg fikk først jente, så stoppet den helt opp, viste jente igjen, stoppet opp, og så en gutt. Så stoppet den bare og ville ikke bevege seg mer. Rare greier :P Så blir spennende å se om jeg ender opp med tre barn da :-)

Ringen min viste gutt, og det var moro. Jeg prøvde igjen og igjen for å forsikre meg, og den viste bare gutt :) Forloveden min er skeptisk som vanlig :P Hehe..

Back
Topp