Ringtest og andre myter om kjønn

Threeisacharm

❤️ Storebror 2009 ❤️ Termin September 2015 ❤️
Tanta til samboeren min lurte på om jeg hadde tatt ringtesten og sa at den aldri tok feil! Noen som har erfaringer? Jeg tror selv ikke på slikt, men moro å høre;)

Andre myter som stemmer med symptomene og kjønnene på barna dere har fra før?

Jeg la feks bare på meg på magen sist. Hårene på leggene vokste fort. Jeg fikk en mørk stripe på magen. Det luktet hvitløk av fingrene mine etter jeg hadde spist det. Og jeg var ikke så mye kvalm. Alle tegn på gutt og jeg fikk gutt ;)

Vil dere dele deres tidligere graviditeter og hvordan kjønn det ble?

Vet ikke om det var tegn, men hadde et kjempe lett svangerskap med første, ingen plager og fikk bare en søt bowlingkule midt på magen, ingenting rundt - ble gutt.

Nå føler jeg st jeg har alle symptomer og plager, føler meg feit overalt, men har fortsatt en følelse på ny gutt. Blir veldig spennende å se!

Kinesiske fødekart første hadde rett med gutt, kartet sier jente denne gangen.

Jeg var ikke kvalm sist svagerskap, mye bekkenplager, la mer eller mindre bare på meg på magen- fikk vite at jeg hadde typisk guttemage, skikkelig kule ;-) kinesisk fødselskart sa jente, og jeg fikk jente :-) spent denne gangen! Kartet sier jente igjen. Men kan ikke påstå at jeg tror på noe slikt da..

forrige gang var jeg for ung til å se på kinesisk fødselskart ( var 17 da jeg var gravid) denne gangen viser det jente. Jeg er og like dårlig som med første. Så blir spennende å se om det er jente denne gangen og :)

Det kinesiske fødselskartet sa jeg jente på meg sist, det ble jo gutt. Kartet sier jente nå også så vi får se ;)

Jeg har prøvd ringtesten !!! Ringen fikk ikke bestemt seg og byttet på. Jeg prøvde lenge !!! Da kom min tanker ;
Jeg fikk tidlig strek på g-test. 9 dager før ikm. (Vet mange andre får det tidlig) to dager før ikm tok jeg g test igjen, for morroskyld, og den var knallsterk! Tenker litt på om det kan være 2 der inne, og om det er en gutt og en jente, derfor ringen ikke fikk bestemt seg :p hvem vet....???

Med sønnen min var jeg kjempe kvalm og oppkast hver dag, raskere hårvekst:p , skikkelig bekkenløsning. Er veldig spent denne gangen. Ikke blitt kvalm enda men fortsatt tidlig.

Back
Topp