Ringtest for kjønn

Applepie

Gift med forumet
♡ Maibarna ♡
forklar meg den .. jeg vil prøve emoticon  også skal hva som helst ring brukes?

,,,

ingen? håper dere skjønte hva jeg mente?`altså den testen man tar når man er gravid for å se om det blir gutt eller jente.. et eller annet man gjør med ringen..:p hva var det?

Heng ringen i et hårstrå, eller en sytråd om du har veldig kort hår. La den henge helt stille rett over magen, etter hvert vil det begynne å bevege seg, enten frem og tilbake eller rundt i sirkel.

Frem og tilbake tyder på gutt, rundt i sirkel tyder på jente.
Noe gjør det også på innsiden av håndleddene.

Her så funket det, ringen svaiet frem og tilbake, og ut kom en gutt :)

Hold en gullring i et hårstrå over magen din. Går den i sirkel er det jente og går den frem og tilbake er det gutt. 

Jeg tok denne testen når jeg ventet nr 1 og da fikk jeg jente, og det stemte, og når jeg gjorde dette med nr to fikk jeg gutt, og det stemte da og...

nei gud så moro :D

jeg husker jeg gjorde det med min første og det stemte, men gjorde det ikke med nr 2 og derfor har jeg glemt det. Nå er det gjort, og det tyder på gutt.. spennende!:D skal også prøve plumbotesten om 2 uker.. får se hva den sier da :p hihi, slikt er så moro

jeg gjorde det nå, og det ble attogfram så det blir vel gutt emoticon

hihi.

og en anna ting som er litt sprøtt, men jeg er litt usikker på hva det betyr da. er at hvis du sier STOPP til ringen, stopper den opp, og begynner igjen. men da kanskje med sirkler.

bare husker vi gjorde det før da vi skulle "spå" hvor mange barn vi fikk, og kjønnet :D

Back
Topp