Ringtest! :D

Stinemor:)

Blir kjent med forumet
Hei jenter :)
er det noen som har tatt ringtesten før, for å finne ut hvilket kjønn en har i magen? og stemte det med hviket kjønn det ble?:dummy::dummy1:
det hadde jo vært litt morro om vi kunne ha prøvd dette og sett om det stemte for hver og en av oss :happy:
jeg har tatt testen med alle 3 svangerskapene mine. og det stemte!:D ringen gikk i sirkler, og det ble jenter:dummy1:
Det du skal gjøre er å ta en gullring/ giftering og ett hårstrå fra deg selv. Tre hårstrået igjennom gullringen, og deretter holde den over magen. Går den i sirkler er det jente og frem og tilbake gutt:happy:
på meg gikk den frem og tilbake denne gangen. Så det blir spennende å se om det stemmer da:p, tror vel egentlig det blir ei jente til siden vi har tre fra før. Men litt morro å ta testen mens man venter:D

Jeg har ikke prøvd den før men denne gangen. Jeg søkte den opp på nett for en stund siden og dr var det motsatt av det du forklarer da. Å der sto det også at jeg kunne holde ringen over håndleddet og da viste den hva du fikk sist. Bare at frem og tilbake var jente og sirkel var gutt. Sirklet på håndleddet, og var gutt sist, og frem og tilbake på magen. Men nå ble jeg veldig usikker på hva som stemmer da :-P

Har ikke gjort dette på meg selv, men har gjort det på hestene ;) og der har det alltid stemt..
Og jeg har hørt at ring betyr jente og frem og tilbake betyr gutt ☺ vi venter nytt føll iløpet av kort tid. Der fikk ringen frem og tilbake. Så det kan bli spennende og se hva det blir ;)

Er usikker på om jeg kan gjøre det på megselv enda eller om det er for tidlig? Er akkurat uke 10 idag ☺

Har ikke jort dette på meg selv, men har gjort det på hestene ;) og der har det alltid stemt..
Og jeg har hørt at ring betyr jente og frem og tilbake betyr gutt ☺ vi venter nytt føll iløpet av kort tid. Der fikk ringen frem og tilbake. Så det kan bli spennende og se hva det blir ;)

Er usikker på om jeg kan gjøre det på megselv enda eller om det er for tidlig? Er akkurat uke 10 idag ☺
Jeg gjorde det for 4 uker siden, var da ca 6 uker på vei. Og det ble god fart på ringen :-)

Jeg tror det er riktig med at det er jente om den går i sirkel og gutt om den går frem og tilbake. men blir jo litt forvirra når det står så forskjellig:p på meg stemte d iallefall 3 ganger. Har hørt det med håndleddet jeg også, men ikke prøvd det selv enda :)
så morro at det har stemt med hestene Idaers :) kjempe spennende! si i fra hva det ble da :)
jeg har gjort det på meg selv nå, er 10+3 tror ikke det er for tidlig. Men sist så var det moren min som tok testen på meg da :) vært morro å sett hvor mange som har rett når man har vært på Ord Ul, eller fødsel for de som ikke vil vite kjønn ved UL :)

Dette var litt merklig, jeg tok nettopp denne testen på nytt. Sist jeg tok den var for 4 uker siden, da gikk ringen frem og tilbake. Nå gikk den i en heftig sirkel, så skal da bli jente. :-)

ringen hos meg gikk veldig sakte syns jeg, så skal prøve en gang til :) huff jeg har foressten prøvd en annen test også. intelligender heter den, bestilles på nett fra USA og koster litt:wideyed:, sikkert bare tull! men jeg bare MÅTTE prøve! testoman som jeg er:p det følger med en kopp( står boy or girl med fargeskala) med noe sandaktig stoff oppi og en engangssprøyte som man skal trekke opp 20 ml morgenurin i, og sprøyte ned i koppen. så skal man svirle koppen rundt i 10 sek (ikke riste) og deretter sette den ned. vente i 5 min og lese av resultatet. blir væsken grønn blir det gutt blir den oransje blir det jente :D ble gutt da:cool: hehe

J tror det er riktig med at det er jente om den går i sirkel og gutt om den går frem og tilbake. men blir jo litt forvirra når det står så forskjellig:p på meg stemte d iallefall 3 ganger. Har hørt det med håndleddet jeg også, men ikke prøvd det selv enda :)
så morro at det har stemt med hestene Idaers :) kjempe spennende! si i fra hva det ble da :)
jeg har gjort det på meg selv nå, er 10+3 tror ikke det er for tidlig. Men sist så var det moren min som tok testen på meg da :) vært morro å sett hvor mange som har rett når man har vært på Ord Ul, eller fødsel for de som ikke vil vite kjønn ved UL :)

Jeg tok den på nytt både over håndleddet og magen, denne gangen ble motsatt av sist. Frem og tilbake over håndleddet, og sirkel over magen. Var gutt sist, så det stemmer jo med det du skriver om tegn på gutt å jente. Blir spennende å se om det stemmer med den lille i magen :D
Men litt merklig at det ble motsatt :-p
Finnes det flere slike kjønns tester tro? :D

hm ja det var rart.. blir spennende ved Ul da :) jeg skal prøve på nytt jeg også.

veldig morro syns jeg :) ja det finnes sikkert mange, bla den jeg skrev over her hehe, for de spesielt interesserte :p

ringen hos meg gikk veldig syns jeg, så skal prøve en gang til :) huff jeg har foressten prøvd en annen test også. intelligender heter den, bestilles på nett fra USA og koster litt:wideyed:, sikkert bare tull! men jeg bare MÅTTE prøve! testoman som jeg er:p det følger med en kopp( står boy or girl med fargeskala) med noe sandaktig stoff oppi og en engangssprøyte som man skal trekke opp 20 ml morgenurin i, og sprøyte ned i koppen. så skal man svirle koppen rundt i 10 sek (ikke riste) og deretter sette den ned. vente i 5 min og lese av resultatet. blir væsken grønn blir det gutt blir den oransje blir det jente :D ble gutt da:cool: hehe

Jeg leste om en lignende test sist jeg var gravid. Skulle blande urin med plumbo Å la det stå en stund. Skulle gi utslag med farger, men husker ikke helt hvilken farge som var gutt/jente. Jeg må se om jeg finner den igjen :-) er artig med slike teSter synes Jeg :D

å ja den har jeg ikke hørt om før, sikkert noe av det samme som jeg har betalt for vel haha :) ellers har du jo det kinesiske fødselskartet da :) der også fikk jeg opp gutt, hvis det stemmer at man skal regne fra mors alder ved unnfangelse og ikke ved fødsel da. veldig morro :D

I følge det kinesiske fødselskartet skal jeg få jente, er mye som peker mot jente. Hadde vært arti med jente siden jeg har gutt, kjønnet er jo egentlig ikke så nøye, blir glad uansett men håper samtidig litt på jente da :-)

ja er litt sånn her også, hadde vært morro med en gutt siden vi har tre jenter, men uansett er jo det viktigste at barnet er friskt så klart :) hadde vært spesielt morro med gutt for pappan her i huset hehe

hm det vet jeg faktisk ikke, jeg har ikke gjort det i hvertfall. Noen andre som vet?

Hvordan skal jeg tolke det når den går i pendel att og fram, og litt i sirkel?

Leste på nettet nå at sirkel betyr jente, så jeg måtte prøve ringtesten på både mage og håndledd og ble store sirkler med en gang :D Så nå er jeg virkelig spent siden jeg er den eneste som har trodd fram til nå at det blir en gutt :) OUL blir rundt 22 mai :D

Leste om noen som fikk det samme som deg. og det ble tvillinger :p spennende å se.

Back
Topp