toffen Forumet er livet 8 Feb 2011 #1 for jeg syns han ble så dårlig, feberen gikk jo aldri ned. Fikk komme rett inn, og joda.......lungebetennelse [:(] Så nå blir det antibiotikakur på vesle gutten min...stakkars
for jeg syns han ble så dårlig, feberen gikk jo aldri ned. Fikk komme rett inn, og joda.......lungebetennelse [:(] Så nå blir det antibiotikakur på vesle gutten min...stakkars
Snoopy79 Glad i forumet Novemberlykke 2016 8 Feb 2011 #3 Bedre føre var... Masse god bedring til lillegutten[:)]!!!
Nurkis*venter*nr2 Forumet er livet 8 Feb 2011 #5 Åh nei, uffa.. Stakkars lille[&:] Masse god bedring til lillemannen!!!
R Reidun Gift med forumet 8 Feb 2011 #6 ORIGINAL: Snoopy79 Bedre føre var... Masse god bedring til lillegutten[:)]!!! sign[;)]
Kanutten80 Gift med forumet 8 Feb 2011 #8 Uff da, godt du ringte. Stakkars. Nå må han bli fort frisk. Masse god bedring[:D]
Joffen Gift med forumet VIP 8 Feb 2011 #9 Stakkars nevøen min[:(] Han har vært nok syk nå, burde få slippe unna mer! Håper medisinen hjelper fort[:)]
Stakkars nevøen min[:(] Han har vært nok syk nå, burde få slippe unna mer! Håper medisinen hjelper fort[:)]
Superteam Forumet er livet 8 Feb 2011 #10 ånei :( Huffda :/ God bedring til lillemann! Bra du ringte legen! :)
camlilla Elsker forumet 8 Feb 2011 #11 Bra du ringte da. Alltid greit å ringe hvis man er usikker. Får håpe han blir frisk fort med medisiner da. god bedring[:D][:D]
Bra du ringte da. Alltid greit å ringe hvis man er usikker. Får håpe han blir frisk fort med medisiner da. god bedring[:D][:D]
BreeVanDeKamp Gift med forumet 8 Feb 2011 #12 nei huff[:o] det er så fælt å ha lungebetenelse!! Masse god bedring til lille gutten din toffen
Piñata Gift med forumet Oktoberskattene 2015 8 Feb 2011 #13 Å nei!!! Stakar liten.... [:(] God bedring!
Prinsessa* Forumet er livet VIP Sommerfuglene Marsipanene 2019 Snøfnuggene 2025 ❄️ 8 Feb 2011 #15 Dakkar litten[&o] God bedring til lille mann [;)]
gundur Gift med forumet 8 Feb 2011 #16 ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene Huff....stakkars lille! Håper formen kommer seg fort med medisiner.. God bedringsønsker herfra [:)] sign...
ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene Huff....stakkars lille! Håper formen kommer seg fort med medisiner.. God bedringsønsker herfra [:)] sign...