Ringte for å

kate

Gift med forumet
bestille time hos klinikk Hausken idag, men der var det jo så klart stengt fram til 11 August.
Jaja jeg  får smøre meg med tålmodighet, håper bare ikke det er lang ventetid der i og med det akkurat har vært ferie...

Håper på å få time til forsamtale og diverse undersøkelser i slutten av August....

Her var du jo. Jeg skulle skrive ett innlegg til deg inne på prøvd lenge, men av en eller annen grunn ble det postet på FS[8D]
Jeg og skal ringe Hausken den 11[;)] Men heldigvis er det jo bare en uke til de åpner nå! Har ventet ett par måneder på å ta den telefonen[;)]

Ja og jeg skal ringe Porsgrunn den 11.august, ser ut som de har ferie stengt samtidig gett[:)]

ORIGINAL: ElinR

og jeg skal ringe porsgrunn til uka når jeg får tr[:)]

ElinR Det betyr at det blir ikke før den 11. da tenk om du hadde fått tr tidligere da?, Ok nå var jeg kanskje litt vanskelig. Jeg tenkte bare tanken viss. Men da jeg ringte sist var jeg satt opp til å ringe senere enn normalt, pga påske   men jeg fikk tr før påske så det ble stres med å få medisinene i hus i tide, men det ordnet seg heldigvis.

Flere i samme situasjon da[:D]

Vi får smøre oss med tålmodighet sammen jenter.

ORIGINAL: Angelicka23

Her var du jo. Jeg skulle skrive ett innlegg til deg inne på prøvd lenge, men av en eller annen grunn ble det postet på FS[8D]
Jeg og skal ringe Hausken den 11[;)] Men heldigvis er det jo bare en uke til de åpner nå! Har ventet ett par måneder på å ta den telefonen[;)]

Har svart deg inne på før svangerskapet nå[;)]

Back
Topp