ringt til føden !! hjeeelp

Å så spennnede....lykke til!!!

ååååå, så gøy=) hvordan går d med deg? eller er du dratt???

Lykke til!!![:)]

Oj, oj! Så spennende! Tenker masse på deg og håper at du snart har lille jenta di trygt i armene! Godt å høre at jordmora tok deg på alvor, og mener at du kan ha rett i forhold til termindatoen. Du har jo sagt det hele tida!

Lykke til, June!

Klem, M

Gurimeg så spennende! MASSE LYKKE TIL LOUIS!!!!

ORIGINAL: Jordbæret

ååååå så moro!!!!
Blir spennende å høre fortsettelsen!!!
Masse lykke til!!!!!!

signerer.

lykke til!!

masse masse lykke til[:D]

Lykke til![:D]

ååå så spennende da june... Lykke til kjempemasse [:D][:D]
Gleder meg så til å høre at du har fått barn.. sender deg en mld jeg når kvelden nærmer seg og jeg har fått mobil!

IKKE SKJEDD NOE ENDA HAR LIGGET OG SOVET ET PAR TIMER MEN MERKER AT DET SETTER LITT IGANG NÅR JEG GÅR,,, MULIG JEG BLIR SKIKKELIG LURT NÅ MEN VI FÅR SE SKAL SENDE MLD TIL BAST MED EN GANG DET SKJER NOE.. NOEN SOM HAR GODE RÅD TIL OG FÅ DET IGANG MERE UTENOM SEX OG TE??

gni på puta under foten,det som Bast sa. skulle vist stimulere livmora.

ORIGINAL: louis

IKKE SKJEDD NOE ENDA HAR LIGGET OG SOVET ET PAR TIMER MEN MERKER AT DET SETTER LITT IGANG NÅR JEG GÅR,,, MULIG JEG BLIR SKIKKELIG LURT NÅ MEN VI FÅR SE SKAL SENDE MLD TIL BAST MED EN GANG DET SKJER NOE.. NOEN SOM HAR GODE RÅD TIL OG FÅ DET IGANG MERE UTENOM SEX OG TE??

Hvis du kjenner at det begynner igjen når du beveger deg, kan du fortsette med det så kan det hende det setter inn for alvor. Før jeg fødte sistemann, fikk jeg beksjed om at jeg kunne gå det igang hvis det var modent for det. Skal visstnok få fortgang på hele forløpet hvis du er i gang. Har du sjekket om du har fått åpning enda?

Lykke til louis - får håpe det kommer ordentlig i gang nå!![:D]

Oi!så spennendes[:)]Ønsker deg masse lykke til[:)]

guuuuuuuuu så spennende!!!![:D]
tenk, kanskje du er mamma innen helgen setter inn!!
gleder meg til å høre hvordan dette går.. masse lykke til loise[:)]

Masse lykke til!! [:D][:D]

Her var vi ute å gikk tur... d satt alt igang her ei uke før termin [:D][:D]

hvordan vet man om man har åpning??? gidder ikke dra til legen nå!! hvor er denne puten?? maserer gjerne jeg!! er i fin form nå skal ut og gå med hunden senere får hoppe meg en tur[:D]

ja du får prøve å hopp deg en tur.... er så spennende...=)

Back
Topp