ringt til føden !! hjeeelp

louis

Flørter med forumet
de tror noe er på gang ettersom hva jeg har hatt av symptomer.. sitter her med mere vondt i magen og en stor hjelp jeg blir kansje mamma snart i magen!!
jeg skulle vente utover dagen og se om det tok seg opp så lenge jeg ikke blør friskt blod eller vannet går blir jeg hjemme en stund til... bedre og være hjemme og prøve og slappe av.
digg at jordmor ikke var hysterisk hun sa at jeg mest sannsynlig hadde rett termin selv og at var vela klar så var det helt ok at hun kom nå for hun veier jo 3000 +nå!!

Så spennende da![:D] Vi bare si lykke til jeg![:)]

lykke til!!!!!!![:D]
bli spennende å følgje med deg!!

ojojoj....masse lykke til da!! [:D]

litt tidlig egentlig men håper alt går som det skal... merker mere samentrekninger nå og at hun ligger laaangt nede magen sagger skikkelig!! håper ikke dette er lureri da blir jeg grinete!!

oi oi oi[:D]
masse lykke til...

Så artig da. Spennende

Lykke til

oj oj..hvordan føles det?? masse lykke til..er gubben klar eller?

lykke til[:)]

Spennende[;)] Hold oss oppdatert eller sleng med leppa til sladrevennen din så fort det skjer noe[:D]

Oj, ønsker deg masse lykke til Louis[:D]

SÅ SPENNENDE!!!!!! Tenker masse på deg, håper du snart er mamma. Lykke til på Bærum! [8|](Lurer på om jeg "tilfeldig vis" må gå tur med bikkja,rundt og rundt inngangen på sykehuset[:D] Vel,hold oss oppdatert i alle fall!
Stooor lykke til klem fra Susanne[:D]

Kjempespennende.. Masse lykke til..

Lykke til louis!

masse masse lykke til louis

Oiii masse lykke til, kanskje du snart har henne hos deg[:)]

Hold oss oppdatert da[;)]

ååååå så moro!!!!
Blir spennende å høre fortsettelsen!!!
Masse lykke til!!!!!!

Back
Topp