Ringt legevakten..

StorkNebb

Elsker forumet
Forklarte de mens- smertene/ krampene som har kommet og gått hos meg de siste tre- fire dager.. De sa det ikke var normalt, og at det mest sannsynligvis var en begynnende sa.. Jeg ringte mest for å få avkreftet at det var noe galt..

Jeg blør jo ikke.. Skal på ul på fredag, men det er jo en evighet til..

Huff[:(]

ORIGINAL: Pernillen

Forklarte de mens- smertene/ krampene som har kommet og gått hos meg de siste tre- fire dager.. De sa det ikke var normalt, og at det mest sannsynligvis var en begynnende sa.. Jeg ringte mest for å få avkreftet at det var noe galt..

Jeg blør jo ikke.. Skal på ul på fredag, men det er jo en evighet til..

Huff[:(]

Vett du, det trenge virkelig ikke være noe galt. Jeg hadde syke kramper i magen, den natten jeg lå på sykehus, det var såååå vondt du vil ikke tro det, men hcget steg å alt var bra med bebisen :D...
Jeg har forsatt kramper å har lest at dette er vanelig hos fleregangsfødene (men hender også hos førstegangs) å jeg har det ofte. er skikkelig vondt, men bebisen har det bra :D

Ikke noe SA før du blør ivertfall.. Krysser fingrene for deg jeg!!XXXXX

Det var fint at du sa det, for jeg blir jo så engstelig..

Men det har vedvart hos deg eller?? Jeg trodde jo at dersom det var en sa, ville jeg begynt å blø for en stund siden..

Krysser alt jeg har for deg.. Kan nok bare være at vi er uheldige og får ekstra smerter i livmoren, vi får igrunn håpe det! [;)]

håper at det er livmora som driver å strekker seg!!
masse lykke til på ul![:)]

Med både min nr 1 og nr 2 har jeg hatt skikkelig menssmerter de første ca 12 ukene.... Så det er ikke nødvendigvis noe galt!

Man kan ha mange magevondter i svangerskapet uten at det er noe galt!

Krysser fingre for at spiren klorer seg fast!

ORIGINAL: Pernillen

Det var fint at du sa det, for jeg blir jo så engstelig..

Men det har vedvart hos deg eller?? Jeg trodde jo at dersom det var en sa, ville jeg begynt å blø for en stund siden..

Ja det har vedvart. begynnte for 3 uker siden, å har det enda :D

Back
Topp