Ringt Hausken

kate

Gift med forumet
Fikk jo ikke time før om FEM uker jo[&:]
Det er lenge å vente da[8D] Trodde jeg skulle få time nå i August jeg...
Er ikke det lang ventetid for en konsultasjonstime på et PRIVAT sykehus??????

Problemet er at jeg kan ikke ha uttak og innsetting i November for da er mannen bortreist med jobben hele måneden, da kan han overhod ikke ta fri eller bli sykemeldt. Det er nemlig viktig! Så hvis ikke jeg kommer meg igang med forsøk før oktober mensen så regner jeg meg fram til uttak og innsetting i November, og det kan vi ikke![:@] Da blir det ENDA lenger å vente....
Hvorfor i all verdens land bestilte jeg ikke time før sommerferien???? Problemet var bare da at vi ikke hadde bestemt oss for hvor vi skulle ta forsøk da...

Vel må nok bare smøre meg med tålmodighet, men trodde ikke private sykehus opererte med lange ventetider. (jeg synes fem uker for en samtale er lenge)

det er nok sikkert litt vente tid nå som det har vært sommerstengt kan eg tenke meg......

men kjære deg, tiden kommer nok til å fly avgårde, PLUTSELIG så er du der[:D]

Huff da[&:] Kjedelig å måtte vente så lenge! Men det er nok fordi klinikkene har hatt stengt, så det er mye pågang.

Ja da er nok pga det akkurat har vært ferie, men kjente jeg ble en smule skuffa nå...
Men klarer da å vante litt til, har jo tross alt ventet i over 4 år[8D]
Opp med hodet[:)][:D]

Ja, det skjønner jeg godt! Får trøste deg med at den som venter på noe godt osv[;)]

Så kjedelig då. Håpa vekene flyr[:)] 

Huff, så kjedelig.
Håper ukene flyr unna.

Kate det var lenge da, hadde heller ikke ventet det på en privat klinikk, men de har nok flere pasienter med tiden de også. Vi har jo ikke så mange klinikker i Norge, men det hadde jo vært greit å vist det på forhånd da. Slik at du viste det, du har jo vært io kontakt med dem tidligere.

Sender over en stor trøsteklem til deg

ORIGINAL: twinanne

Kate det var lenge da, hadde heller ikke ventet det på en privat klinikk, men de har nok flere pasienter med tiden de også. Vi har jo ikke så mange klinikker i Norge, men det hadde jo vært greit å vist det på forhånd da. Slik at du viste det, du har jo vært io kontakt med dem tidligere.

Sender over en stor trøsteklem til deg

Ja er litt dårlig å ha såpass ventetid for en liten konsultasjonstime....synes de fleste private klinikker reklamerer med NULL ventetid osv....
Men men jeg venter jeg[;)]

Back
Topp