Ringt føden

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
Nå ligger jeg her i sengen og håper kynnerne gir seg, men atm kommer de hele tiden og begynt å mure i magen i tillegg til at de sitter i ryggen. Jeg klarer å snakke. Det er positivt :) håper det gir seg. Har hatt veldig tålmodighet og sånn med ting, men nå når den sitter igjen etter 15 min så måtte jeg ringe

Uff da. Hva sa føden da ? skal du inn for sjekk ?

Drar inn nå. Har 3-4 kynnere på 30 min og sitter i ryggen og magen. Begynte å gråte i stad for det var sånn det startet med N. Ble stoppet i uke 24 og gikk med nebbing helt til termin.
Nå er gutten min litt større enn snittet så det burde være bra og at jeg kan prate :)

Lykke til! Håper det roer seg om kun kort tid. Du får holde oss oppdatert.

Lykke til, frøken! Håper det går bra!! :)

Uff, så ekkelt da! :(
Masse lykke til!

Tusen takk søte dere ❤️
Heldigvis ikke utslag på livmorhalsen, men fått streng beskjed om å ringe om det vedvarer. Det var sånn det startet før jeg fikk prematur rier med jenta mi så satser på vi slipper det nå! ❤️ ser i papirene at jeg var inne på sykehuset 21,22 og 23 med N med det samme.

Livmorhalsen er mindre, men som hun sa vanskelig å måle og det er innen for normale. Jeg hadde 4 cm på kontroll sist. Legene er føre var pga datteren min og at vi har mistet sent

Lettet over at alt så bra ut !! ❤️

Godt å høre at det foreløpig går bra! :) du får være flink og ta det med ro! ❤️ hvor langt på vei er du nå da?
ja ! <3 i følge termin ved oul 22+3, men det er omdiskutert ang termin. som henne sa at de tørr ikke endre termin enda, fordi at det stoffet de produserer i lungene kommer ikke før i løpet av uke 23. før det så klarer ikke babyen å leve utenfor magen uansett hva de gjør, men hadde jeg hatt tegn til fødsel hadde de lagt meg inn og prøvd å stoppe det idag :)

veldig glad med oppfølgning :)

Last edited:
Så bra at det foreløpig går greit da :) Godt at du får sjekket det :)

Back
Topp