Ringslynge?

Turkistliv

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Marslykke 2016
Julegavene 2019
Juliknøttene 2022
Noen som har prøvd ringslynge kontra bæresjal?
Jeg har bæresjal liggende og var veldig glad i det.
Men har lyst å prøve ringslynge denne gangen.
Noen med erfaring om det er mye bedre/dårligere? :)
 
Noen som har prøvd ringslynge kontra bæresjal?
Jeg har bæresjal liggende og var veldig glad i det.
Men har lyst å prøve ringslynge denne gangen.
Noen med erfaring om det er mye bedre/dårligere? :)
Jeg har begge deler pluss sele. Jeg liker best vevd sjal. Ikke elastisk. Og ringslynge var greit sånn inn og ut på butikken, men ikke før han var litt eldre, og ikke over lenger tid. Men det er min mening da
 
Jeg har begge deler pluss sele. Jeg liker best vevd sjal. Ikke elastisk. Og ringslynge var greit sånn inn og ut på butikken, men ikke før han var litt eldre, og ikke over lenger tid. Men det er min mening da
Takk for svar! :)
 
Sniker her, ringslynge ble favoritten min for det var så praktisk til kjappe opp og ned :)
 
Sniker her, ringslynge ble favoritten min for det var så praktisk til kjappe opp og ned :)
Ja, det er akkurat derfor jeg vurder det foran bæresjal denne gangen. Veldig fornøyd med bæresjal, og forsåvidt greit med knytinga når man kommer inn i det.
Ringslynge ser bare så lettvint ut liksom :p
 
Ringslynge er nok lettvint når en kan det, men liten læringskurve der. Jeg har et men ikke brukt så mye, kjøpte det ganske nettopp. Var så billig så tenkte at jeg kan da prøve det og. :hilarious: Salg. :angelic:

Det jeg syns er vanskelig er å få strammet rett og at det skal ligge godt over skuldra mi.
 
Sniker.

Ringslynge er bare elsk! Og ikke veldig vanskelig å få til. Klarer du å få til et sete og ikke drar stoffet dobbelt i ringene så er det superenkelt :) Og ikke minst kjapt! Bærehjelpen på fb og insta har mange fine videoer som forklarer godt hva som skal gjøres. Eller dra på bæretreff om det er noen i nærheten av deg :Heartred
 
Ringslynge var den første bæredingsen jeg kjøpte til nr.1. Det er alltid litt kåling når man skal lære seg bæredings, men jeg syntes det var ganske greit. Når slynga er tilpasset er det bare å skli den på.
 
Har kjøpt caboo close til frøkna, tenker vi prøver det og ser hvordan det går.. det er jo en sånn kombo-greie av noe slag.
Mannen ønsker seg bæresele fordi han synes sjal og caboo virker knotete
 
Jeg ble aldri venn med ringslynga så den ble lite til aldri brukt:wtf:
Men har venner som har elsket ringslynga, så det er nok en vanesak og hva enn foretrekker

Jeg har alltid falt tilbake på vevdsjal (elastisk er digg i starten syns jeg) og ergo bæresele:D
 
Ringslynge var for meg det enkleste og mest behagelige, men har ikke brukt det på helt små barn, bare fra 6+ måneder.

Elastisk sjal var grusomt varmt å gå med syntes jeg, samt at det tok tid jeg ikke hadde å knyte det riktig (gjerne mens ungen hylskrek)...
 
Back
Topp