Ringes du ned av spente folk rundt?

smørblomst85

Forelsket i forumet
Her kom første telefonen 2 uker før termin... fra en av mine kjære bestemødre, om det hadde skjedd noe enda.
Og etter det så har jeg blitt ringt flere ganger i uka, av ulike, som lurer på hvordan ståa er.
Har jeg født enda? Eller er jeg hjemme og venter enda? Kjenner jeg noe nå?
Har sagt det før, og sier det igjen, at nei, det har ikke kommet noen baby enda. Men at de får både bilde og telefon når det er vel overstått.
Vet de mener det godt, men den siste tiden før fødsel, er slitsom nok fra før, om ikke jeg skal ringes av alle mulige slektninger i tillegg. Da blir jeg nesten litt små gretten.
Jeg vet de mener det så inderlig godt, men så klart så får de beskjed når det er overstått.
 
Nei, ikke ennå. Men ser for meg at det kommer til å skje.... særlig plinging på Chat tror jeg kommer til å bli deaktivert...
 
Jeg skrev en status på Facebook om at jeg forventet å få være i fred og ta ting i mitt tempo, så de eneste som har spurt er de som ikke har hatt Facebook. Folk må bare godta at det er VI som skal dele det når det passer OSS.

Fikk første spørsmålet over tre uker før termin så da kjente jeg at jeg ble egentlig provosert :p
 
Får daglige meldinger fra flere, men ingen telefoner heldigvis. Og meldinger kan jeh velge å "overse" om jeg ikke ønsker å svare den og den personen :p

I tillegg er det kun nærmeste familie som får vite at det har skjedd med en gang, det blir ikke noen heftig ringerunde mens jeg er på sykehuset.

Tenker at om naboen hjemme ikke får vite det før vi kommer hjem, så er det ingen krise :p
 
Folk rundt er spente nå og lurer fært, spesielt nå som terminen min er et par dager unna. Men har ingen plan om å fortelle andre enn familie at ting har begynt å skje/skjedd
 
Nei, men skal sies at jeg snakker så og si daglig med de nærmeste rundt meg uansett da jeg bor i en annen by :)
 
Ikke noe særlig mas, kun nærmeste familie og nærmeste venner som sender meldinger innimellom og spør hvordan det går med meg :)

Mamma har sagt at hun ikke vil få noe beskjed før ungen er ute, fordi da bekymrer hun seg sånn :Heartred
 
Jeg er 4 dager over termin, og får spørsmål flere ganger daglig om jeg kjenner noe eller om han har kommet enda. Merker at det begynner å bli veldig slitsomt :meh:
 
Blir oppringt av mine foreldre og søsteren min veldig ofte. Så har jeg noen venner og slikt som ringer en gang i uka å har gjort det siden jeg fant ut at jeg var gravid. Å de lurer stadig på om han er kommet. Men kan være de startet så tidlig å mase fordi det virket så nært siden vi fant det ut så sent. Har heller ikke så mye i mot at venner ringer, for de ringer meg ikke ned hver eneste gang jeg har vært på kontroller i tillegg til når de selv føler det er på tide at ungen skal burde å kunne ha kommet ut. Når foreldrene mine ringer flere ganger i uken har jeg jo ikke all verdens å fortelle heller, annet enn at jeg er søkk sliten å lett antennelig :smiley-angry019
 
Har ikke opplevd noe enda, regner ikke med så mye mas heller :p Foreldrene våre må jo nesten vite når det skjer, da vi trenger hjelp med pass av storebror, men ellers har vi ikke behov for at alle skal vite alt så veldig fort :p
 
Nei, heldigvis ikke. Husker akkurat det var veldig slitsomt første gang jeg gikk gravid. Men mora mi, som skal passe barna tror fødselen har startet hver gang jeg ringer. :p
 
Neei.. Får meldinger fra mamma og pappa om hvordan det går, men har ikke termin før 25. Så de maser ikke enda.
Vi har egentlig ikke sagt til så mange at vi er gravide heller, så det er bare de jeg har sett siden sommeren(og det er ikke så mange. #usosial :knegg:) som vet det. Det er faktisk veldig deilig:happy:
 
Nei, men jeg tar nesten aldri tlf uansett :hilarious: Tror jeg hadde sakte men sikkert blitt litt forbanna om folk ringte meg ned fordi DE venta så fælt. Stakkars dem liksom haha...
 
Nei, men jeg tar nesten aldri tlf uansett :hilarious: Tror jeg hadde sakte men sikkert blitt litt forbanna om folk ringte meg ned fordi DE venta så fælt. Stakkars dem liksom haha...
Jepp.... Jeg hadde bitt av dem hodet om de ringte og spurte rett ut om babyen er kommet nå.. som om jeg ikke venter meg halvt ihjel selv
 
Hadde fått ikke mindre enn 4 meldinger før jeg stod opp i dag... Om det var noe nytt enda :shifty:

"jo, nå skal du høre. Jeg sov elendig i natt også, men i dag kjennes det ut som noe presser mot rumpa mi. Hadde også en del blodblandet slim iløpet av natta, men det er jo ikke akkurat nytt. Enn med deg? Noe nytt å melde om dine private deler?"
Er det jeg har lyst til å svare... :rolleyes:
 
Back
Topp