ringer

Lois Lane

Forumet er livet
Vi trenger tips til ringer. Det er vel på tide å bestille det kanskje......[8D] Vi er så forbaska sein. Brudekjolen er i alle fall i boks i morgen, og vi skal se på dress til mannen på lørdag, så det er da noe

Har ikke kjøpt ringer ennå vi heller... Har vært å sett på da, så vi vet hva vi skal ha.
Spennring i hvitt gull blir det på oss [:D]

Herre ringen er helt glatt....

Jeg har arvet grandtanten min sine ringer fra 1925, rødt gull med siseleringer utenpå.

Ganke spesielle og fine.

ORIGINAL: Snuppedupp

Har ikke kjøpt ringer ennå vi heller... Har vært å sett på da, så vi vet hva vi skal ha.

Det er disse vi har kjøpt til gifteringer, i gult gull. De er nyyydelige. Hentet dem for 2 uker siden, ferdig graverte og klar til bryllupet. Tar dem frem og kikker på dem nesten hver dag, gleeeder meg[:)]

ORIGINAL: Mamma24*

ORIGINAL: Snuppedupp

Det er disse vi har kjøpt til gifteringer, i gult gull. De er nyyydelige. Hentet dem for 2 uker siden, ferdig graverte og klar til bryllupet. Tar dem frem og kikker på dem nesten hver dag, gleeeder meg[:)]

De var nydelig!! Skal se på i morgen, for da skal sambo prøve dress, og da er vi alene (altså uten unger) så da skal vi å kikke litt etter ringer også.

Jeg er student og skal bli lærer, så det er ikke mye jeg vasker annet enn huset[;)]

Har sett noen kjempe fine i Malmø som er litt brede, litt flatere enn de vanlige ringene, som har navnet til sin partner gravert på utsiden av ringen. Skriften var litt bred, frosset og med gammeldags skrift. Den var rå pen, den var ny og veldig populær blant de som gifter seg nå. [:D] Tror det blir slike! 

Vi skal bruke forlovelses ringene vi. Har pusset de og satt inn diamant i min. å datoen

Disse ringene har vi kjøpt, fra Georg Jensen

ORIGINAL: Asofe

våre er i boks. men de kom for bare 1 uke siden å det er 5 uker til vårt bryllup, så du er ikke så sen!! :)

Spennring er ikke å anbefale viss du har en jobb hvor du bruker hennene mye! ( i vaksing, sykehus/hjem eller andre ting. )
D sa de på gullsmed butikken, for diamanten kan fort ramle vekk:/
Så derfor passer den ikke for meg. selv om de er fine.

Oleaas der bestilte vi forlovelsesringene, men bilde løy utrolig mye, så det gjør vi ikke igjen:(
Ble ikke fornøyd, så derfor bestilte vi nye nå til bryllupet.

Var å snakka med en gullsmed i dag som er forhandler av spennringer, og de hadde aldri vært borti at diamanten har fallt ut. den sitter nokså godt inni der. I så fall skulle det være en garantisak....

Så da tar vi nok sjansen vi [;)]

Vi bestilte ringer fra utlandet, vi.
Billigere, og annerledes enn de som "alle andre" har.
De vi kjøpte oss derfra ville kostet ca. 10.000kr her i Norge, mens vi betalte 3300kr inkl. porto fra Nederland.

Anbefaler siden på det sterkeste - man får gode engelske svar når man sender mail der. Fantastisk service.
Men må bestille minimum 3mnd i forveien da, på grunn av avstand o.l.

www.italodesign.nl (trykk på bl.a. der det står "dolce momento" så får du opp forskjellige ringer)

Back
Topp