Ringer på fingrene...

LitenSpire

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Eg var litt tjukk i fingrene sist uke og noen sa at eg måtte ta av ringen min før den satt seg fast... Men nei da, det gjorde eg ikke, blir ikke så tjukk så fort!!

Aiaiai, våkna i dag tidlig, ingen krefter i høyre hånd, klarte ikke knytte neven engang, fingrene er fordobla i størrelsen og ringen får eg hvertfall ikke av!!!

Så damer, husk å ta av eventuelle ringer som kan bli et problem

Har gått uten ringer i par mnd allerede! Må jo lytte til kroppen :) syns fingrene føltes bedre ut igår og tok på meg ringene igjen, men klartedet bare i 3-4 timer- måtte ta de av meg med såpevann igjen.

Jeg venta litt lenge med ringen på den ene hånda fordi den hae alltid vært litt stor.. Nå kan jeg glemme å få den av.. Herlig! :D

Har fortsatt giftringen på, og får tatt den av uten store problemer så er heldig der. Men er verre ned beina. Lårene og leggene er så hovne og fulle av vann at det er helt grusomt å se på :(

Her er det mest den ene hånda som er problemet, selvfølgelig den høyre. Eg har ingen kraft i den og klarer ikke knytte hånda sammen, så eg får ikke brukt den så masse... Rekner med at det bare er vann som gjør dette??

Oi! Takk for påminning! Det var så vidt eg fekk av gifteringen i dag. Og her er det framleis 21 dagar til termin! :-o

Back
Topp