Ringenes Herre

jeg liker legolas jeg [8|]

Aragorn er min favoritt.
Viggo Mortensen er en av de beste skuespillere jeg vet om. Og en av de deiligste [:D]

Jeg har innmari sansen for den personen det virker som han er, så jeg synes han er utrolig deilig selv uten "Aragorn-looken". Men selvsagt - Aragorn er HOTTEST. *sikler*

(Også i GI Jane var VM rå, selv om han der var litt vemmelig også. )

Var han med i den? hmm, Legolas er litt kjekkere som Orlando Bloom syns jeg, ikke så sukkersøt liksom.

Det er jeg enig i. Orlando er bedre enn Legolas. Men enda bedre som pirat i Pirates of the Caribian *slurp*

depp i pirates of the caribian er bare DRITNAJS [:D] kan se den filmen maaaange ganger bare pga han, hehe. Jeg synes orlando er kjekkest som legolas! Har det ikke kommet en pirates OTC 2??

Joa Depp er bra i Pirates. Men mest som skuespiller. Synes Orlando er mest sexy der... Savy [;)]

Jo jeg mener og at jeg har hørt det skal komme en Pirates nr 2. Kuult. Gleder meg allerede.

Jeg vil ha Johnny Depp, Frodo blir nok litt for lav for min smak, han er jo ikke så høy i virkeligheten såvidt jeg vet.

Vet ikke hvor høy Johnny Depp er heller, men jeg og Frodo hadde blitt litt rart siden jeg er ganske høy, hele 185 cm.Huff

[:D]Er litt annerledes jeg... Har nemlig ikke sett noen av filmene om Ringenes Herre....
Det er en god grunn da.. Jeg leste boken for første gang når jeg var tolv år, i 1982,og det har vert min absolutte favorittbok siden. Har vel lest den i alle fall annet hvert år siden da.. DVS. har lest boka over 12 ganger... Skuespillerne er sikkert flinke(og noen er jo ordentlig nam nam) men de passer ikke med de bildene jeg hadde laget meg inne i hodet.. Så, jeg droppet filmene jeg.[:D]

Var omvendt med meg, jeg så film en først og så leste jeg hele boken før neste film kom og etter det har jeg blitt frelst.

Back
Topp