Ringenes Herre

Aftenstjerne

Glad i forumet
Jeg er dypt fornærmet at noen påstod at min kjære Aragorn skulle finne en vakker alv på veien til Mordor.

Flere Ringenes Herre fans her, så kom med det.

Ja, jeg liker Ringenes Herre

Hvem jeg er??
Skal vell du drite i!!

Hadde du lest Appendix så hadde du visst at Elessar/Aragorn døde, og hans venn Legolas dro over havet til den andre siden etterpå [;)]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Hadde du lest Appendix så hadde du visst at Elessar/Aragorn døde, og hans venn Legolas dro over havet til den andre siden etterpå [;)]

Et appendix et kun et lite bidrag for å fortelle hvordan ting ender til slutt, og har liten betydning for hovedfortellingen.
Greit at du vet hva du svarer på først hva.
Det du svarer på her er ikke relevant til hva du sier om å mæte en vakker alv på sin vei.
lurer på hvorfor du hele tiden skal ødelegge moroa, kan du ikke henge deg på andres tråder.

ORIGINAL: Cissi

Hvem jeg er??
Skal vell du drite i!!

Det lukter så vondt hvis jeg driter så mye på meg,æsj

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Tusen takk skal du F#%¤ meg ha!
Hadde ikke fått lest Appendix enda!
Grrr....

LOTR-fan ja!
Pia mi (hvis det blir det) skal hete Arwen!

beklager om jeg ødela appendix for deg.. visste ikke at det var tabu-belagt i en tråd om Ringenes Herre[;)]

Men det er mye å få med seg enda, da[;)]

Du er tilgitt! [;)]

takktakk[:)]

Ringenes Herre-fan her også ja.

Jeg har også vært fan i mange år. Leste boken første gang for 10-12 år siden, har blitt en god del ganger siden det ja [:D] Jeg liker filmene også godt, men Frodos ansiktsuttrykk går meg på nervene i film 2 og 3.

(Noen som har sett den Nemi tegneseriestripa som beskriver uttrykket hans? Holdt på å dø av latter når jeg så den....)

Ja, det er nettopp det som er så moro med den Nemi stripa også. Det er helt likt i 13 ruter, også blir munnvikene trekt 2 millimter ned i den siste ruta som liksom beskriver noe veldig trist [:D]

Hahahahaha råbra, syns Frodo kanskje var den som spilte dårligst i hele filmen, ikke mimikk i det hele tatt.

Digger den stripa Nemi lagde om Frodo!
Råbra! [:D]

Hvem syns dere var beste til å spille i filmen? Nå vet vi jo på en måte at Frodo var verst.

Faramir!

Back
Topp