Ringeliste

Bringebærpudding

Gift med forumet
Julikulene 2020
Vi er nå satt på ringeliste hos Porsgrunn. Noen som faktisk har blitt ringt og fått komme inn før? :D

Hører ikke til Porsgrunn, men opplevde å bli oppringt av klinikken jeg hører til 6 mnd før oppsatt time. Og de har ikke ringeliste en gang. Så snart det er ledig, så vil de jo ha inn nye :D
Håper du slipper å vente lenge! Lykke til :)

Vi er nå satt på ringeliste hos Porsgrunn. Noen som faktisk har blitt ringt og fått komme inn før? :D

Ja, jeg:) sendte søknad i juni i fjor og satte meg på ringeliste, ble ringt etter en uke og fikk time morgenen etter! Så gikk 1 uke fra sendt søknad til forsamtale:)

Vi også har satt oss på ringeliste! Jeg klarer liksom ikke se for meg hvilket system de har på det, alle har jo sikkert satt seg på ringeliste? Håper virkelig vi hører noe før [emoji4]

Har samtale i juni egentlig! Noen som vet hvor raskt vi får sette i gang? Vet det er stengt i juli, så må sikkert vente til etter ferien.. men, lurer liksom på om vi kommer raskt i gang da eller om det er 3 mnds ventetid på å få forsøk også..[emoji848]

Vi også har satt oss på ringeliste! Jeg klarer liksom ikke se for meg hvilket system de har på det, alle har jo sikkert satt seg på ringeliste? Håper virkelig vi hører noe før [emoji4]

Har samtale i juni egentlig! Noen som vet hvor raskt vi får sette i gang? Vet det er stengt i juli, så må sikkert vente til etter ferien.. men, lurer liksom på om vi kommer raskt i gang da eller om det er 3 mnds ventetid på å få forsøk også..[emoji848]

Man pleier å komme fort i gang etter samtalen. De fleste får starte på syklusen etter. Men i dette gemet så gjelder det å smøre seg med tolmodigehet ;)

Har lest om mange som får komme inn før til Porsgrunn pga ringeliste :) men nå som det er litt ekstra ventetid så er det nok flere på ringelista og.

Kan man ringe inn og høre hvilken plass man er på ringelisten? Var det sånn at om man ringer og hører så kan man være veldig og få komme inn før? Mener jeg leste at noen hadde gjort det? Men mulig jeg tar feil altså.

Jeg ble ringt opp en måned før jeg skulle starte. Startet med sprayen dagen etter de ringte:) jeg hadde ringt på forhånd å spurt hvem plass jeg var på og da var jeg nr fem.

Jeg ble ringt opp 2 mnd før forsamtalen, og ringt opp igjen 2 mnd før oppstart, så sparte totalt fire måneder med venting ved å stå på ringeliste. (Haukeland universitetssjukehus)

Kan man ringe inn og høre hvilken plass man er på ringelisten? Var det sånn at om man ringer og hører så kan man være veldig og få komme inn før? Mener jeg leste at noen hadde gjort det? Men mulig jeg tar feil altså.
Jeg var forresten innom sykehuset for å høre om de hadde noe ledig 3 mnd før oppstart. Fikk beskjed om at jeg kunne begynne med en gang, men mensen min var forsinket, og da kræsjet det med julen, ellers hadde jeg komt inn med en gang. Fikk jo begynt måneden etterpå da :)
Skader ikke å mase litt, eneste du risikerer er å få et nei.

Jeg var forresten innom sykehuset for å høre om de hadde noe ledig 3 mnd før oppstart. Fikk beskjed om at jeg kunne begynne med en gang, men mensen min var forsinket, og da kræsjet det med julen, ellers hadde jeg komt inn med en gang. Fikk jo begynt måneden etterpå da :)
Skader ikke å mase litt, eneste du risikerer er å få et nei.
Helt sant! Jeg tenkte mase litt i morgen:-)

Back
Topp