Ringebrev (det det heter ?!?)

Bina

Pine Bina
VIP
Hvor lang tid tok det fra forsamtale til dere fikk ringebrev?
Klarer nesten ikke vente med å komme i gang . Er så spent. For en berg og dalbane dette er av følelser.

Jeg ringte Ullevål noen uker etter forsamtalen, og da fikk jeg vite hvilken pulje jeg hørte til ("Du skal få brev vi sender ut 1. juni" var beskjeden). Det virket som om de sender ut ringebrevene på bestemte datoer, og da har de samlet opp neste pulje. Så om du ikke har fått det innen en måneds tid så går det an å ringe for å høre når du skal få. :p Det ble én måned mellom forsamtalen og ringebrevet for meg.

Men på han vi var på samtale hos fikk det til å høres ut som det ville gå veldig fort. Han sa vi ville få første forsøk i feb/mars. Men det avgjør jo helt når jeg får tatt lap da selvfølgelig.
Har så dårlig tid jeg. Alt skulle helst skjedd i går. Men da får jeg heller bare vente å se når det dukker opp i postkassa. Nå som det er jul så tar det nok litt tid tenker jeg.

Men på han vi var på samtale hos fikk det til å høres ut som det ville gå veldig fort. Han sa vi ville få første forsøk i feb/mars. Men det avgjør jo helt når jeg får tatt lap da selvfølgelig.
Har så dårlig tid jeg. Alt skulle helst skjedd i går. Men da får jeg heller bare vente å se når det dukker opp i postkassa. Nå som det er jul så tar det nok litt tid tenker jeg.

Når du får ringebrev fra Ullevål så betyr det egentlig at det er klart for deg (din tur) så lenge det er plasser - ringebrev betyr jo at du kan ringe inn neste mens. Så da jeg fikk ringebrev i juni og ringte inn mens senere i juni så var jeg jo i gang med forsøk.

Du har ikke spesifisert i tråden din at du lurer på Ullevål, så det er jo mulig du får svar om andre steder her og da. :)

Når du får ringebrev fra Ullevål så betyr det egentlig at det er klart for deg (din tur) så lenge det er plasser - ringebrev betyr jo at du kan ringe inn neste mens. Så da jeg fikk ringebrev i juni og ringte inn mens senere i juni så var jeg jo i gang med forsøk.

Du har ikke spesifisert i tråden din at du lurer på Ullevål, så det er jo mulig du får svar om andre steder her og da. :)

Jeg tenkte sånn generelt sett, hvor lenge man må vente på å få ringebrevet :) Derfor skrev jeg ingenting om Ullevål .

Jeg tenkte sånn generelt sett, hvor lenge man må vente på å få ringebrevet :) Derfor skrev jeg ingenting om Ullevål .

Siden du skrev "Men på han vi var på samtale hos fikk det til å høres ut som det ville gå veldig fort." Så tolket jeg det som at du tok svarene i denne tråden som at de angikk deg, derfor jeg skrev det om Ullevål. :) Hvis du bare er nysgjerrig på de ulike ventetidene rundt i landet så er jo det selvfølgelig noe helt annet! :D

Last edited:
Halvannen uke tror jeg det var. Ullevål i januar/februar

Back
Topp