Ringe sykehuset?

Peonen

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Junilykke 2020 ♡
vurderer å ringe sykehuset, siden jeg har fått henvisning, men ingen innkalling. Har bare gått 4 virkedager, men blir så utålmodig :p
Er det vanlig å gjøre?
 
vurderer å ringe sykehuset, siden jeg har fått henvisning, men ingen innkalling. Har bare gått 4 virkedager, men blir så utålmodig :p
Er det vanlig å gjøre?
Hehe.. kjenner til den utålmodigheten , men det hjelper nok ikke.. jeg fikk sms etter 8 dager etter henvisningen ble sendt,og fikk time 10 dager etter :) da gikk det skikkelig raskt fikk jeg beskjed om.
 
Hehe.. kjenner til den utålmodigheten , men det hjelper nok ikke.. jeg fikk sms etter 8 dager etter henvisningen ble sendt,og fikk time 10 dager etter :) da gikk det skikkelig raskt fikk jeg beskjed om.
Haha okay! Da får jeg bare vente da :p
Jeg har time til Volvat 16., så hadde vært greit å kunne rekke å avbestille den :)
 
Hehe.. kjenner til den utålmodigheten , men det hjelper nok ikke.. jeg fikk sms etter 8 dager etter henvisningen ble sendt,og fikk time 10 dager etter :) da gikk det skikkelig raskt fikk jeg beskjed om.
Blir liksom så usikker på om legen faktisk sendte henvisning jeg ;p
 
Ringte nå, og ikke sendt henvisning. Og legen er ikke der i dag. Blir så irritert vettu! Hormonmonster
 
Back
Topp