Ringe/sende sms

Joda, det går opp og ned, men jevnt over greit:) pappa er noe bedre i kvalmen hvertfall, så nå får han i seg mat igjen. En periode lå han, kastet opp og sov. Fikk ikke i seg noe. Ble litt bekymret da, men ser bedre ut nå. De har faktisk bestilt seg sydentur sammen med et vennepar i begynnelsen av november. Hva er det å vente på liksom? :shy:
Hva er det å vente på ja:sorry: Så bra at han orker å finne på noe da:)

Det spørs jo litt hva som feiler deg? Jeg har sånn set jevnlig kontakt med min leder. Men det er fordi jeg oppdaterer og avtaler hva som skjer skal, skje osv. men han ringer ikke til meg kun for å høre hvordan det går :)
Jeg sender alltid sms til min leder, men det er ikke lederen som han ansvaret for å dekke vaktene mine osv. så den personen som har det må jeg ringe.
Bivirkninger av vaksina. Det er kanskje ikke vanlig at ledere ringer og spør. Hører ingenting fra noen, så litt sårt da det er så mange nære vennskap på jobben min og de bryr seg veldig om hverandre. Jeg er ikke en del av de.

Bivirkninger av vaksina. Det er kanskje ikke vanlig at ledere ringer og spør. Hører ingenting fra noen, så litt sårt da det er så mange nære vennskap på jobben min og de bryr seg veldig om hverandre. Jeg er ikke en del av de.
Om du i utgangspunktet føler deg litt utafor så skjønner jeg at det blir ekstra sårt❤️
Men i min jobb så er det ikke vanlig å bli savnet engang selv om du er borte i lang tid. For vi bytter så ofte arbeidstider så det kan gå mange måneder uten å se hverandre. Så jeg har aldri tenkt på det sånn. Jeg synes det kan være lov å ta sånn ting opp jeg da, alle har et ansvar med å inkludere samt og bli inkludert.
Føler med deg med å bli syk etter vaksinene jeg er på god vei inn i min fjerde måned og er ikke bra enda.

Om du i utgangspunktet føler deg litt utafor så skjønner jeg at det blir ekstra sårt❤️
Men i min jobb så er det ikke vanlig å bli savnet engang selv om du er borte i lang tid. For vi bytter så ofte arbeidstider så det kan gå mange måneder uten å se hverandre. Så jeg har aldri tenkt på det sånn. Jeg synes det kan være lov å ta sånn ting opp jeg da, alle har et ansvar med å inkludere samt og bli inkludert.
Føler med deg med å bli syk etter vaksinene jeg er på god vei inn i min fjerde måned og er ikke bra enda.
Ja, du ble skikkelig syk du? Jeg angrer meg ikke for at jeg tok den, for jeg tålte Pfizer sin veldig bra. Men skulle ønske jeg tok den som nr 2 også. Jeg kommer nok ikke til å ta opp noe, for da blir jeg bare mer hun rare:rolleyes: Selv om det er mange bra folk der, så er det også veldig mye baksnakking.

Ja, du ble skikkelig syk du? Jeg angrer meg ikke for at jeg tok den, for jeg tålte Pfizer sin veldig bra. Men skulle ønske jeg tok den som nr 2 også. Jeg kommer nok ikke til å ta opp noe, for da blir jeg bare mer hun rare:rolleyes: Selv om det er mange bra folk der, så er det også veldig mye baksnakking.
Jeg har bare en dose, tålte ikke den og er dårlig enda ja. Kjedelig at du ble dårlig. Håper du kommer deg snart.
Ja, det er vanskelig å ta opp noe men de kunne kanskje trengt å hørt noe

Jeg har bare en dose, tålte ikke den og er dårlig enda ja. Kjedelig at du ble dårlig. Håper du kommer deg snart.
Ja, det er vanskelig å ta opp noe men de kunne kanskje trengt å hørt noe
Det går bedre med meg heldigvis. Dukker stadig opp rare vondter som må være pga vaksina. Var ikke sånn før jeg tok vaksine 2. Har dukket opp litt andre ting som jeg har tatt tak i nå( på tide), så derfor har sm blitt såpass lang og lengre blir den nok. Men det vet ikke sjefen og det har hun heller ikke noe med.

Her er det kun telefonsamtale som er gyldig. Vi er en IA bedrift, og er pliktig til å ta en prat for å høre hvordan vi kan tilrettelegge og høre ang evt restarbeidsevne.

Her sender vi sms ved info om sykdom enten det er egenmelding eller sykemelding. Er også IA bedrift og arbeidsgiver tar heller kontakt litt utpå dagen ved behov.

Send en sms og han ringer tilbake ved behov. Med mye fravær er ofte policien folk skal ringe og en del plasser har i rettningslinjene at det skal ringes til den sm for å høre om arbeidsgiver kan tilrettelegge for den sykemeldte kan komme tilbake til jobb.

Selv om det er sendt på nav trenger ikke leder å fått det med seg da han må logge på med bank id for å lese og jeg sjekker ikke om jeg allerede har en annen sm jeg har fått beskjed om og får beskjed om det har kommet en ny sm på nav. Men jeg har mange ansatte og flere sm samtidig i perioder

Her er det kun telefonsamtale som er gyldig. Vi er en IA bedrift, og er pliktig til å ta en prat for å høre hvordan vi kan tilrettelegge og høre ang evt restarbeidsevne.
Så uansett sykdom så skal dere prøve å få den ansatte på jobb? Det står jo i sykemeldingen om det er noe rest eller ikke igjen? Vi er også en ia bedrift, men snakker ikke om mulighet for jobb før det har gått litt tid.

God bedring :)

Hos oss sendes sms eller mail (hvis planlagt) til meg ved fravær, sykemeldinger osv. Jeg har ikke tid til telefonene på morgenkvisten.

I den andre jobben må jeg fysisk ringe 2 stk (vikarbyrå + sjefen).

Back
Topp