i går kveld når jeg gikk på do så blødde jeg litt, og jeg har jo hatt en del vondt i magen de siste dagene.. har ikke vært sånne strekkesmerter som jeg har hatt før .. har ikke blødd noe mer, men magen er øm .. burde jeg ringe legen? eller får jeg beskjed om å bare vente å se ? hvor vanlig er det å plutselig blø når man er 11 uker på veg?
jeg har stoppet å blø i hvertfall.. men har fremdeles litt småvondt i magen .. jeg skal uansett ringe jordmor i morra for å bestille time.. så tenkte å nevne blødningen for ho da, så får vi høre hva ho sier.. kanskje jeg ringer fastlegen min og.. nå har jeg levert snuppa til bestemor og kjøpt meg en stooor pose med smågodt .. (bare sure og salte ting siden jeg er så kvalm) så skal jeg slappe av i kveld [:)] tenke positive tanker !!!
takk for alle som tenker på meg [:)] dere er søte [:)]
jeg har stoppet å blø i hvertfall.. men har fremdeles litt småvondt i magen .. jeg skal uansett ringe jordmor i morra for å bestille time.. så tenkte å nevne blødningen for ho da, så får vi høre hva ho sier.. kanskje jeg ringer fastlegen min og.. nå har jeg levert snuppa til bestemor og kjøpt meg en stooor pose med smågodt .. (bare sure og salte ting siden jeg er så kvalm) så skal jeg slappe av i kveld [:)] tenke positive tanker !!!
takk for alle som tenker på meg [:)] dere er søte [:)]