Ringe føden?

lykkeliten8889

Betatt av forumet
Septemberlykke 2015
Har de 2 siste timene hatt kraftige kynnere med 3-4 minutters mellomrom og konstante murringer i korsryggen og nedpress.. Vi er jo på ferie med en time til nærmeste fødeavdeling, men er akkurat i dag i byen hvor det er sykehus, hadde dere ringt?
Jeg har jo vært litt psykisk utafor de siste dagene siden jeg er litt tett på svigerfamilien, så tenker at det kanskje har en sammenheng? Vet ikke altså..

Hadde ringt.. Bedre å ringe for sikkerhetsskyld, enn å la vær og tenke på det hele tiden :)

Når kynnerene kommer regelmessig kan det jo være rier. Det kan selvfølgelig "bare" være du som er sliten, men jeg tror det er bedre med en telefon for mye enn en for lite!

Har prøvd å ringe flere ganger, men kommer da selvfølgelig ikke gjennom, hva gjør man da?
Til en annen gang ringer du resepsjonen på sykehuset og klager på at føden ikke svarer. :)

Masse god bedring denne gangen! :)

Vi har bestemt oss for å reise hjem om et par dager når uvi en litt bedre, har høyere blodtrykk enn jeg pleier også, ikke for høyt ifht normalen, men høyere enn hva jeg pleier å ligge på.. Og til tross for at legen ringte og sa ifra om både det, +2 på proteiner og magesmerter så ville de ikke ha meg inn for mer sjekk. Ringte min fødeavdeling hjemme og de sa jeg skulle komme dit så fort vi har kommet oss hjem :) har fått beskjed om å ta det mest mulig med ro i mellomtiden i tilfelle sv.skapsforgiftning.. Kjenner jeg ikke føler meg helt trygg her når de driver slik :(
Takk for alle bedringsønsker :)

Back
Topp