Ringe eller ikke?

Le10

Glad i forumet
Marsmellows-15
Hei :)
Her har vi vært så heldig å fått omgangssyke en etter en og i dag var det min tur!
Den lille i magen har blitt roligere utover dagen, er det normalt at barnet blir roligere når mor er syk? Det er bevegelser der, bare en del mindre enn det det pleier.
Vet terskelen for å ringe skal være veldig lav, men tanken på å kanskje måtte sitte i bilen i 45 min frister ikke :/ Er vel heller ikke så heldig å ta med smitte på føden.
Hva ville dere gjort? Er Foresten 32+6 uker, og som sakt så er det litt bevegelse (kan gå 1 time + i mellom).

Syns i grunn ikke 1 t+ hørtes så veldig lang tid imellom hver gang du kjenner bevegelse. Hvis du føler deg usikker syns jeg du skal ringe:) beste er at du selv føler deg trygg :)

Ring, om så bare for å høre hva de sier. De vet jo litt bedre hva som er normalt og hva som bør sjekkes

Ring! Ikke sikkert du må komme inn, men greit å ta en prat med de.

Jeg ringte da jeg hadde omgangssyken. De var ikke bekymret for babyen selv om jeg var dausjuk. Slapp å komme inn.

Men om du er bekymret for mindre liv, så ring. Du trenger sikkrt ikke dra.

Jeg har ringt, og behøver ikke å komme i dag, så sant det ikke blir helt stille i magen. Men de vil jeg skal ringe i morgen om jeg fortsatt ikke holder på væske.

Ring i vei :-) jordmødrene er utrolig gode på å roe oss vordende, så man trenger ikke nødvendigvis og komme men godt og bli beroliget av hva som er normalt og evt ikke. Ellers er det vel at det ikke skal gå over 2 timer(?) mellom bevegelsene - uten at jeg vet dette med noen som helst sikkerhet, mener bare å ha lest det en plass..
God bedring :-)

Jeg har ringt, og behøver ikke å komme i dag, så sant det ikke blir helt stille i magen. Men de vil jeg skal ringe i morgen om jeg fortsatt ikke holder på væske.

Ups - så ikke at du selv hadde svart før jeg kommenterte. Så bra :)

Jeg har nettopp vært syk, kraftig forkjølelse med feber. Ringte jordmor pga mindre bevegelse, og hun sa det vart normalt siden babyen kunne bli både varm pga min feber og litt mindre aktiv pga at jeg ikke fikk i meg mye næring samt at jeg var veldig i ro selv. Går ut ifra at det samme gjelder deg, men ta en telefon for sikkerhetsskyld!

Lurte på akkurat det samme! Ligger m vondt i magen, kvalme og litt feber-dagen etter at yngste spydde igår. Dette er pyton! God bedring!

Lurte på akkurat det samme! Ligger m vondt i magen, kvalme og litt feber-dagen etter at yngste spydde igår. Dette er pyton! God bedring!
God bedring til deg å :) Var kortvarig her og har fått i meg væske i dag, så håper det blir like kort for din del :)

Er visst noe sm går... Her har jeg en frøken i dag som har vært kvalm siden kl 5 i natt.. ikke spydd enda, så håper hun slipper d, men feber og slapp... Jeg har selv vært uggen i dag.. Men d kan være psykisk...

Håper vi slipper unna. Hadde det i uke 11 og det var helt jævlig. Kjenner jeg ikke har overskudd til spysyken nå

Back
Topp