Ringe eller ikke ringe?

Vecca#1

Håper på en liten spire snart <3
Tidligere idag hadde jeg og sambo sex. Trodde kanskje jeg hadde fått en liten rift ytterst da det var spor av blod i ettertid, men dette er ca 5 t. Siden og det er fortsatt spor av blod med utflod.. (Frisk blod) Burde jeg ringe eller se det ann til i morgen tidlig?

Hvis du ikke har veldig med smerter så kan det hende det bare er pga skjøre slimhinner og da kan du nok se det an til i morgen :) hvis du er veldig bekymret og føler ubehag så kanskje du bare skal ringe føden?

Forhåpentligvis er det ingenting!

Hvis du ikke har veldig med smerter så kan det hende det bare er pga skjøre slimhinner og da kan du nok se det an til i morgen :) hvis du er veldig bekymret og føler ubehag så kanskje du bare skal ringe føden?

Forhåpentligvis er det ingenting!

Er ikke noe mer ubehag/smerte enn det bruker og være, så det er jo greit :-) Ble sendt på sykehus for underkant av 3 uker siden på grunn av mulig spontan/prematur fødsel som startet med blødning.. Men var mye kraftigere blødning da, så føler ikke det er så ille denne gangen. Følte meg bare plutselig veldig usikker på om det var noe å vekke JM for :-P Så blir vell å se det ann, og håper det blir med det lille som har vært:-)

• Hvordan går det? Mtp at du har vært inne tidl pga fare for prematurt fødsel så burde du heller ringe inn en gang for mye enn en gang for lite synes jeg. Men det kan selvsagt være noe helt ufarlig :) hvor langt på vei er du? Kanskje lurt å avstå fra sex hvis det påvirker noe *der nede*.9

Hva sa de ifht blødning sist du var der?
Jeg hadde friskt blod i utflod og på papir flere ganger iløpet av 10 timer i uke 24 og ringte da. Ble undersøkt og de konkluderte at livmorhalsen min blør lett og at jeg kunne oppleve små blødninger. Dersom jeg fikk større blødninger måtte jeg ta kontakt.

Hvordan går det nå? Har det stoppet?
Jeg fikk også en rift en gang, tok noen timer før det gav seg. Var ikke bekymret, og ringte ikke da, men siden du har opplevd det med blødning tidligere, så ville jeg absolutt ringt føden og hørt.

Er du bekymret så ringer du å hører med føden hva de mener. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite! :)

Har nå snakket med føden, og alt går bare fint :-) Får ikke ha sex de nærmeste dagene, og skal ikke anstrenge meg. Og blødningene har gått over til lett missfarget utflod :-)
Er nå i uke 27, og forrige runde var i uke 24. Sist så var konkluderte de med at det var mannens sæd som var årsaken til blødninger og rier. (Den inneholder vist noen stoffer som setter i gang fødselen? :P ) Og kan ikke ha ubeskyttet sex under resten av svangerskapet da det var for stor risiko.

Oj :p allerede :p hehe jaja det er ikke det verste :) altså å måtte ha kondom :) men litt greit når det faktisk nermer seg slutten ;) :) hehe

Back
Topp