Rimipakka

gåsemor79

Forelsket i forumet
Noen som har fått beskjed om å hente sin i det siste. Har ikke hørt noe siden vi bestilte den i høst.
 
Det står i mailen du mottok da du registrerte i hvilken uke du kan forvente å få hentelappen i posten. Jeg har termin 11.Mars og får min lapp i uke 9.
 
Jeg mottok lapp for noen uker siden. De sender ut ganske nærme termin, og i noen tilfeller like etter termin, har ikke noe med når du bestilte å gjøre.
 
Da skal jeg se om jeg finner mailen, og regner med å vente noen uker til da. Fikk hentelapp tidlig sist gang, men sikkert endret rutine grunnet pågang. Takk for svar.;)
 
Ja, jeg mener å huske at jeg fikk hentelapp mye tideligere sist gang jeg også, så de har nok endra rutinene.
 
Jeg skal få min i uke 9, har termin 15. mars

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Fikk lapp idag- hadde nesten glemt at jeg hadde bestilt den :) har termin 09.03
 
Fikk lapp idag:) Eller det vil si, sambo fikk. Hadde visst bestilt han også, jeg får min i neste uke. Kjempefornøyd med innholdet, den beste hittil:) Har et stort lager med våtservietter nå, har jo egentlig ikke tenkt å bruke det en gang. Men sikkert greit å ha i bilen og i stelleveska. Greit med mange småprøver også, veldig praktisk i stelleveska:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Håper jeg har bestilt den . Er jo så vankelig for man får egentlig bare en gang selv om man får flere barn


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fikk lapp igår jeg. Får vel sambo til å hente til uka tenker jeg.
 
Fikk min lapp (rettelse, mannens lapp) i går og henta den da:)
 
Fikk den i går :)
 
Det var masse masse fint i rimipakka. Jeg også syns det er den beste av pakkene hittil.
Masse prøver på ditt og datt. Våtservietter, holder til våtservietter, kremer, osv..
Jeg fikk lappen i postkassen 3 uker før termin.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp