Rimipakka

Snickers_81

Glad i forumet
Noen som har hentet pakke 2 enda? Nysgjerrig på hva som er oppi den [8D]

Fikk beskjed fra Rimi på mail at den var rett rundt hjørnet, ... håpe e får den snart !!! Spent ja !!!

Ja fikk mail i går om at hentelappen blir sendt om 2 uker [:D]

Oi!
Finnes det en Rimi pakke2 også[:D]
Det visste jeg ikke...[8|]
Får alle mail om den?
Jeg har pakke1.

Vil tro du også får mail når den er på vei ja, jeg har hvertfall fått det begge gangene.

På mialen som jeg fikk av dem 13. september, da jeg registrerte meg for pakken, står det

sendes i løpet av uke 23/2010

ORIGINAL: Siljeen

Vil tro du også får mail når den er på vei ja, jeg har hvertfall fått det begge gangene.

Hva er i pakke nr 2 a ???

ORIGINAL: sigridf47

Hva er i pakke nr 2 a ???

Det er det jeg lurer på også, hva som er oppi pakke 2 [:-][:-][:-] Er bare så nysgjerrig [:-]

Jeg fikk også mail for et par dager siden om at hentelappen kommer i posten om 2 uker..

Etter som jeg husker fra da jeg leste om det, så får vi vel noen up&go i alle fall.. [:)]

Her er det noen som har pakket ut det de fikk i den pakken: link

Ja fikk mail i går om at hentelappen blir sendt om 2 uker [:D]

[:)]

Ååååå gleder meg [8D][8D][8D]

ORIGINAL: Alexandra82

ORIGINAL: Pogo

Her er det noen som har pakket ut det de fikk i den pakken: link

Så mye som var i den.

Gadd aldri hente pakke 1, får hente nummer 2 da [:D]

Jeg henta nr 1 i forrige uke, så du kan godt hente den nå [:)] Var veldig mye spennende i pakken! [:)][:)]

den rimipakken dere snakker om? er den gratis? å kor kan eg bestille den?[:D]

Er forskjellig fra butikk til butikk hva som er oppi pakken..

Jeg fikk pakke 2 for 2 år siden, med første mann og da var det kjempe masse i pakken.
Avent tutekopp, Avent matskjeer, 1 pakke med 4 fruktbeger, bleier, bind, såper, tannkrem, smokker, masse annet og, men husker ikke helt nå.. hehe [:D]

Fikk aldri pakke 1 med førstemann, for de begynte med de pakkene så sent, men en venninne av meg fikk masse fint, mme dispenser, smokker og mye rart.
Mens der jeg hentet min pakke 1 for et par mnd siden så var det 4 pampersbleier, en smokk, og resten var bare noe sånne små prøver på vaskemiddel og reklame.
Ble super skuffa, forventet så mye mer [8D]

ORIGINAL: Gudle i magen

den rimipakken dere snakker om? er den gratis? å kor kan eg bestille den?[:D]

http://rimi.no/Fordeler/Barnepakke [;)]

ORIGINAL: Stor og lillesprett

Er forskjellig fra butikk til butikk hva som er oppi pakken..

Jeg fikk pakke 2 for 2 år siden, med første mann og da var det kjempe masse i pakken.
Avent tutekopp, Avent matskjeer, 1 pakke med 4 fruktbeger, bleier, bind, såper, tannkrem, smokker, masse annet og, men husker ikke helt nå.. hehe [:D]

Fikk aldri pakke 1 med førstemann, for de begynte med de pakkene så sent, men en venninne av meg fikk masse fint, mme dispenser, smokker og mye rart.
Mens der jeg hentet min pakke 1 for et par mnd siden så var det 4 pampersbleier, en smokk, og resten var bare noe sånne små prøver på vaskemiddel og reklame.
Ble super skuffa, forventet så mye mer [8D]

Den ble ganske slank etter at de tok ut tåteflaska pga bpa og ikke erstattet den med noe annet

tusen takk:)

Alltid gøy med pakker[:D][:D][:D]

Den 1ern har jeg hatt hengende på kjøleskapet i en evighet. Kanskje jeg får hente den nå da [8D] Sånn før 2ern kommer mener jeg [;)]

Back
Topp