Rimi pakka...

Aprilsnar2014

Glad i forumet
*MIA*
Når kommer den?? Jeg er i uke 36 nå og bestilte den for lenge siden, men kommer jo aldri noe lapp i postkassa..

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg får min i ca uke 15, og da er jeg 38 uker på vei. Den kommer tett opp mot termin ihvertfall ;)

Jeg får også min i uke 15, ca to uker før termin.

Jeg får mitt i løpet av uke 13. Det står hvilken uke du får det i mailen du fikk da du registrerte deg :)

Den kommer en uke før eller en uke etter termin. De er strenge på det men pakken er visst smekkfull

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

nå ble jeg litt nyskjerrig. noen som vet hva som er i den? har ikke meldt meg for å få den, mest fordi jeg ikke vet om en eneste rimibutikk innenfor 45 min radius. men regner ikke med at rimi er helt utryddet i bergen helt ennå... jo forresten, det ligger jo en i Kalfaret..

Skal få min iløpet av uke 14.. :)

Jente født juli 2011 ~ termin med lillebror, i april 2014 :)

Sto i mailen min at jeg skulle få i uke 9, men har ikke fått ennå...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

nå ble jeg litt nyskjerrig. noen som vet hva som er i den? har ikke meldt meg for å få den, mest fordi jeg ikke vet om en eneste rimibutikk innenfor 45 min radius. men regner ikke med at rimi er helt utryddet i bergen helt ennå... jo forresten, det ligger jo en i Kalfaret..
Husker ikke helt om det var på februar eller mars jeg så bilde av innholdet. Var ihvertfall stappfull eske de hadde fått ;)

Sist var den bra steder og elendig andre steder. Den jeg hentet sist (våren 2012) inneholdt bittelitt nedi hjørnet på en stor eske :p

Jeg fikk lappen min ifra rimi i går, og jeg har da termin helt på slutten? :p blir spennende å se i den :)

Henta min i dag :)

ImageUploadedByBV Forum1394908020.180225.jpg

Ja det var en fin pakke! :) Mye forskjellig :)
4 ulike typer våtservietter, boks til å ha våtservietter i, bleier, en badebleie, smekke, skje, smokk, tannkrem, nattbind, to slags reflekser, engangs tisselaken, babyolje, to pk kleenex, prøve på nestle havregrøt, body Lotion og litt reklame :)

Da har jeg hentet rimi pakken:)
Her er det:
Tisselaken, nattbind, blenda sensitive prøve, waste bags, body lotion, tre tannkremtuber (prøve str), to kleenex, medisin sprøyte, to smokker, badebleie, 3 skjeer, 4 forskjellige våtserviett pakker, refleks og pampers bleier:)

Vedlegg

• 1394914512275.jpg
    1394914512275.jpg
    53 KB · Visninger: 55
Og babyolje:P

Back
Topp