Mammaen_til_Marcus
Elsker forumet
plasser på nett eller i vanlig butikk der de selger rimelige bilseter ? Dette er til gutten min på 16 kg altså,ikke babyen[8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: RobinHood
Britax Two Way Elite er et bra sete når det monteres bakovervendt, og regner med du skal det? Det har fastpris på Barnas Hus tror jeg til 1999,-.
Vi har det som sete nr 2, og besteforeldrene har også kjøpt dette setet. Lett å montere, lett å sette igjen i bhg. osv.. Barnet sitter godt og TRYGT i det setet! [:D]
ORIGINAL: RobinHood
TWE er vel det billigste sikreste setet du kan få kjøpt.. Det finnes sikkert mange billige seter, men ingen av dem er vel god sikkerhetsmessig.
Dette setet går også fra 9-25 kg, og barn nr 2 kan jo også fint arve dette. Sønnen din kan sitte i dette til han får beltestol!
ORIGINAL: chriz
barnas hus har vel tilbud på britax kidd pluss no til 1000kr?? ej har det til min gutt. ellers så har de jo annonsert om et bilsete her på bv, (i kanten) forbrukerrådet eller kem no enn annbefaler.