Rimelige bilseter?

Mammaen_til_Marcus

Elsker forumet
plasser på nett eller i vanlig butikk der de selger rimelige bilseter ? Dette er til gutten min på 16 kg altså,ikke babyen[8D]

ORIGINAL: RobinHood

Britax Two Way Elite er et bra sete når det monteres bakovervendt, og regner med du skal det? Det har fastpris på Barnas Hus tror jeg til 1999,-.

Vi har det som sete nr 2, og besteforeldrene har også kjøpt dette setet. Lett å montere, lett å sette igjen i bhg. osv.. Barnet sitter godt og TRYGT i det setet! [:D]

Synes d er litt dyrt jeg[X(] spesielt når vi skal ha d som nødløsing når vi skal sitte på med andre...vi har ikke bil[8D]

Hadde heller lagt litt penger i et godt sete som twe enn å kjøpt noe billigsete som ikke garanterer at sønnen din sitter trygt!

ORIGINAL: RobinHood

TWE er vel det billigste sikreste setet du kan få kjøpt.. Det finnes sikkert mange billige seter, men ingen av dem er vel god sikkerhetsmessig.

Dette setet går også fra 9-25 kg, og barn nr 2 kan jo også fint arve dette. Sønnen din kan sitte i dette til han får beltestol!

okey,ja d er sikkert ikke så dumt da nei...synes bare d er så drøyt med 2000 for et sete,..men hvis d er d d koster så[8D]

ORIGINAL: Anis

Hadde heller lagt litt penger i et godt sete som twe enn å kjøpt noe billigsete som ikke garanterer at sønnen din sitter trygt!

signerer denne[:)]

http://www.biltema.no/no/Bil---Mc/Biltilbehor/Barn-i-bilen/

Her er jo det et knippe alternativer men, jeg hadde aldri kjøpt bilsete der!

Sikkerhet fremmfor noe annent her!

Sjekk på Torshov.Der har de de fleste merkene som Recaro,Maxi Cosi og Besafe og de kjører kampanje på seter stort sett hver uke.Venninna mi fikk maxi cosi + base til 2400 nå og det var sett ned over 1000 kr.For noen uker siden hadde de Recaro seter på kampanje som var fra 18-36 kg.De har greie nett sider og så det går jo an å sjekke det ut [:D]

barnas hus har vel tilbud på britax kidd pluss no til 1000kr?? ej har det til min gutt. ellers så har de jo annonsert om et bilsete her på bv, (i kanten) forbrukerrådet eller kem no enn annbefaler.

ORIGINAL: chriz

barnas hus har vel tilbud på britax kidd pluss no til 1000kr?? ej har det til min gutt. ellers så har de jo annonsert om et bilsete her på bv, (i kanten) forbrukerrådet eller kem no enn annbefaler.

Åja...d er sånne til rundt to år og opp eller?

Back
Topp