Rimelig nye bad?

Suverina

Gift med forumet
Vi må vist pusse opp badene våre...
Huff, samboer fortalte i dag at det er blitt fukt i kjelleren, så vi må grave opp og rive litt i kjelleren.
Men han kom med et forslag at da kunne vi jo pusse opp badene våre samtidig.. (må uansett få lån i banken til det andre)
Men saken er da at det er to bad som skal pusses opp[:-]
Har ikke økonomi til å få noe kjempe "fancy...."

Har dere noe forslag? Noen som har rimelige pratiske bad?
Hva kan pris på bad komme på? Vil tro badene er ca 7 kvadrat og 15.
Skal ha badekar nede og dusj oppe.

Du ka lage innredning av ikea kjøkkenskap med benkeplate på. masse å velge og du får skap og skuffer sånn som du vil. da kan du spare noen tusen

ORIGINAL: ~Pinky~

eller kan bruke badeinredning fra ikea[:)]

det hadde vi i den gamle leiligheten vi solgte før jul..mange fine der..

... finn.no

det er sinnsykt hva folk selger om dagen (og både ubrukt og brukt). følg med, så kan du gjøre noen ordentlige kupp. har du muligheten til å kjøpe i osloområdet øker sjangsen for å finne noe fint og bra. mitt tips er å følge med i "finere strøk". de selger ting med bedre kvalitet og design, og skal gjerne ikke ha mye for sakene, selger ofte kun for å slippe å kvitte det med seg på andre måter.

jeg ville ikke hatt kjøkkenskap på badet, ikke fordi det ikke er pent, men fordi et våtrom krever møbler som er behandlet for å holde seg i våtrom. Råte, fukt, mugg setter seg lett i slike møbler, og kan føre til bakterier, ikke minst kan råte føre til at skapstammen faller sammen. hehe snakker av erfaring[8|][8D][:D][:D][:D]

Vi kjøpe flis til badet for ca 100 kr m2. Flisen var ikke utgått, men de hadde litt flis igjen fra to forskjellige partinummer. Siden flisen var lys med litt "spetter" i kan en ikke se at to og to vegger har ulike partinr. Innredning var det 30% på, på januarsalg. Er kjempefornøyd med valget, rimelig ble det også[:)]

ORIGINAL: Kattepus

Du ka lage innredning av ikea kjøkkenskap med benkeplate på. masse å velge og du får skap og skuffer sånn som du vil. da kan du spare noen tusen

Den tanken var jeg også inne på når vi skulle pusse opp badet, men det var ikke anbefalt (av Ikea selv) da kjøkkeninnredningene tåler mye mindre fukt enn baderomsinnredningene.....

Hvis dere skal gjøre jobben sjøl, så vil jeg anbefale baderomsplater fra fibo-trespo fremfor fliser, mye enklere og kjappere, og de har etterhvert fått mye fint!![:)]

Fibo trespo plater, er helt in om dagen[:D]

gå inn på www.fibotrespo.no

ORIGINAL: ~Kine~

ORIGINAL: Sindi_82

Fibo trespo plater, er helt in om dagen[:D]

det var et lite bilde

Jeg vet, jeg fikk det ikke større jeg, så dere får gå på hjemmesida deres...[;)]

Back
Topp