Riktig ...

*Bobbo*

Forumet er livet
... god helg snupper. Kose dere masse. [:)][:)][:)]
Hva er planene for helgen da?

Kos dere masse på treffet, håper vi får referat, hehehe... [:D][:D][:D]

Takk, takk, det samme til deg[:)] Har fri i dag, så tror det blir bollebaking inne i regneværet. På lørdag skal vi på boligmesse på Hellerudsletta (går med garasjeplaner i magen), og på søndag er det besøk til venninne som har en gutt på to uker som jeg ikke har sett enda, bv-treff og feiring av min kjære mor som blir 55 år senere på kvelden[:)]

Hoi! ble sliten bare av å skrive dette jeg.....

God helg ja[:D]
I dag skal jeg ta det piano, er forkjølet også har jeg sykt barn som også er forkjølet også har han feber. Stakkars liten, men rakker streker gjør han selv om han er syk[;)]

I helga må jeg ta meg noen turer hjem til søstra mi, sønnen hennes er hjemme alene i helga (16 år). Må sjekke hva han holder på med[;)]

Lørdag skal jeg være støttekontakt.

Søndag skal jeg kjøre til Oslo, gleder meg til BV treff[:D]

Ha en fin helg alle sammen[:D]

I helgen blir det bare avslapping... [:D]

Takk det samme [:)]

Har vært på jobb og storkosa meg sammen med barna "mine! AH [:)]

Når vi kom hjem fra jobb tok vi helgevasken, hengte opp klær, la i hop klær, vasket mer klær, laga middag som nå står i ovnen
(potetbåter, pølsebiter og løk i en ildfast form i ovnen.. Stekes litt før man heller på matfløte, og krydrer.. Så lar du det kose seg til potetene er møre [:)][;)] MMM!!)

Etter middag blir det litt avslapping før jeg skal shine meg, og dra ut på lønningspils...

I morgen skal jeg kose meg i byen sammen med gu'dattra mi, og morra hennes..
Så skal det ryddes i rotekommode, kleskap og på boden.. Ja, det er planen værtfall [;)][8D]

GOD helg snupper [:D][:)]

God helg!!! [:)]
Her blir det avslapping, litt håndarbeid for å få ferdig en 1. årsdagsgave jeg holder på å strikke. Litt skolearbeid. (er lærer) konsert med et lokalt kor på søndag, og ellers kose meg masse sammen med min kjære! [:)]

ORIGINAL: Nesing

Høres ut som alle har koselige planer, enten det er avslapning eller sosiale aktiviteter som skal gjennomføres! Nyt helgen alle sammen! [:D][:D]

Signerer.

Ja god helg jenter, uhhh helg igjen, tiden flyver avgårde[:D] er jo snart sommer hihi..
Her er været nydelig, reiste hjem i går siden jeg har fri helg, var godt å komme hjem igjen..
Jeg regner med det bare blir avslapping, lasanigespising og bare kose..
Her er det nydelig vær, sol og masse snø, vindstille og akkurat slik jeg liker det, håper det blir samme været i morgen når jeg skal reise til jobben igjen..
Ellers holder jeg på å krangle med rikstv, sitter å venter på de skal åpne så jeg kan ringe de, synes di har en elendig service..plages med dem...[:@][:@][:@][:@][:@]
men go hælg allje sammen, kos dokker, da ska e jær[;)][:D]

God helg alle samen[:)]
Hadde ett vennepar på middag i går, i dag er det fotballkamp,stallen og ut med hunder på tapeten:)
Egentlig det samme i morgen, en helg helt etter min smak!:)

God helg[:D]

Jeg var på personalfest i går, og hadde det kjempefint[:D][:D]

Resten av helgen skal vi slappe av sammen, og gå deilige turer med hundene[:)]

Back
Topp