Riktig god helg:)

God helg:D i dag skal jeg på et lokalt spel, i morgen skal jeg nok se og heie på alle gærningene som er med på Norseman triatlon (de kommer forbi der jeg bor) og søndag får vi besøk av svigerinne med familie som vi ser sjelden. En veldig fin helg:D

Skal vere gudmor i morgon, så det blir stas. Ellers lite plana.

God helg alle novembermammaer!

Hadde ingen planer, men må hjelpe gubben med å pusse opp en gang, siden j.. lille frøken perfekt (min svigerinne) ikke skjønner at man må være to. Så venter vi på om svigers kommer ned eller ikke.
Håper på bedre helg te meste helg :)

Håper alle får en flott helg:))

God helg:D i dag skal jeg på et lokalt spel, i morgen skal jeg nok se og heie på alle gærningene som er med på Norseman triatlon (de kommer forbi der jeg bor) og søndag får vi besøk av svigerinne med familie som vi ser sjelden. En veldig fin helg:D
Hva er dine planer?:)

For en kjekk og kos helg da:D

I dag har jeg guttungen hjemme fra barnehagen for jeg har fri:D
Kost oss med god frokost, pizzasnurrer og smoothie:D
Snart en tur ned på europris.
Ellers får vi et lite besøk i kveld. Film og snop blir det og.
Lørdag blir det fest pga min bursdag;)
Søndag få planer bortsett fra fjelltur.

God helg!

Ingen konkrete planer, hvis man ser bort for 8timers biltur i morgen..

Er for øvrige enig med "satser på at neste helg blir en bedre helg"

For en kjekk og kos helg da:D

I dag har jeg guttungen hjemme fra barnehagen for jeg har fri:D
Kost oss med god frokost, pizzasnurrer og smoothie:D
Snart en tur ned på europris.
Ellers får vi et lite besøk i kveld. Film og snop blir det og.
Lørdag blir det fest pga min bursdag;)
Søndag få planer bortsett fra fjelltur.
Ja jeg liker når det skjer litt:-) veldig mange helger nå har kun blitt brukt til at mannen jobber på prosjektet sitt her.
Høres ut som du har en fin helg i vente også:) gå fjelltur eller?

God helg ja :D
Jeg har faktisk ikke store planer :) bør helst ta det helt med ro siden jeg begynner i jobb igjen på mandag :)
Men vi får se hva helgen bringer :D som regel så er det jammen nok å gjøre likevel :p

Jeg har sendt sambo i utdrikningslag til en av sine beste kompiser, og han kommer ikke hjem før søndag ;) Så jeg er hjemme med begge barna. Rakk å vaske hele huset før 11.30 idag (rekord!), og nå er barna ute og sykler :) Imorgen kommer en i vennegjengen som også har sendt mannen i utdr.lag med sine barn på kaffe og leking!

På søndag skal vi på grillings med barn og foreldre på tunet som snuppa begynner i samme klasse med :) De er 5 barn som begynner sammen, og har sin første SFO-dag på mandag.. Spennende tider :)

Nattevaktshelg på meg :p

I morgen ettermiddag kommer pappan min på besøk, blir ca en uke. Han har ikke vært på besøk siden vi flytta fra Vestfold for 1 år siden(han har bodd i utlandet)!

Ungene gleder seg veldig til morfar skal komme, eldste på 4,5 år er klar for mange timer med fisking ;)

God helg til alle sammen :)

Ja jeg liker når det skjer litt:) veldig mange helger nå har kun blitt brukt til at mannen jobber på prosjektet sitt her.
Høres ut som du har en fin helg i vente også:) gå fjelltur eller?
Ka prosjekt er det:)?

Ja, den blir nok bra:D
Ja, bor rett ved fjell og turområder:)

Ka prosjekt er det:)?

Ja, den blir nok bra:D
Ja, bor rett ved fjell og turområder:)
Han bygger på under verandaen, og der var det masse fjell som han har fjerna helt selv, tok mange uker!! Nå har han mura så man ser litt mer hvordan det blir:) men nå jobber han hos noen andre, men tror han tjener litt på det da i det minste.
Så ålreit, her er også masse fjell og turområder:D skulle vært flinkere til å bruke det!

Han bygger på under verandaen, og der var det masse fjell som han har fjerna helt selv, tok mange uker!! Nå har han mura så man ser litt mer hvordan det blir:) men nå jobber han hos noen andre, men tror han tjener litt på det da i det minste.
Så ålreit, her er også masse fjell og turområder:D skulle vært flinkere til å bruke det!
Åh, hva er han utdannet som?
Greit å tjene litt på å hjelpe andre også da.

Ja, er jo veldig greit og praktisk når man har det rett ved huset:D

Åh, hva er han utdannet som?
Greit å tjene litt på å hjelpe andre også da.

Ja, er jo veldig greit og praktisk når man har det rett ved huset:D
Gått tømrer men hadde ikke helse til å utføre lærlingtiden. Så gikk han anleggsteknikker og ble ingeniør:)
Ja greit å tjene litt, men greit å ha tid til annet og:P

God helg alle damer :D

Jeg setter kursen mot Danmark i morgen. Skal på ferie en uke med samboer, broren og barna hans :-) Blir skikkelig kos!

For en gang skyld er det absolutt ingen planer! Min kjære må jobbe hele helgen så er aleine med gutta boys.. Eneste jeg vet sikkert er at det blir taco i morgen :p
i dag har vi hatt besøk av bestevenninen min og ungene hennes, og jeg fikk bestilt neste års ferie.. 1 uke cruise på verdens største cruise skip som holdes på å bygge nå :D
er bestevenninne min som skal gifte seg på båten, så da ble det ferie i samme slengen :D

Back
Topp