Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God helgi dag skal jeg på et lokalt spel, i morgen skal jeg nok se og heie på alle gærningene som er med på Norseman triatlon (de kommer forbi der jeg bor) og søndag får vi besøk av svigerinne med familie som vi ser sjelden. En veldig fin helg
![]()
Hva er dine planer?![]()
Ja jeg liker når det skjer littFor en kjekk og kos helg da![]()
I dag har jeg guttungen hjemme fra barnehagen for jeg har fri![]()
Kost oss med god frokost, pizzasnurrer og smoothie![]()
Snart en tur ned på europris.
Ellers får vi et lite besøk i kveld. Film og snop blir det og.
Lørdag blir det fest pga min bursdag![]()
Søndag få planer bortsett fra fjelltur.
Ka prosjekt er detJa jeg liker når det skjer littveldig mange helger nå har kun blitt brukt til at mannen jobber på prosjektet sitt her.
Høres ut som du har en fin helg i vente ogsågå fjelltur eller?
Han bygger på under verandaen, og der var det masse fjell som han har fjerna helt selv, tok mange uker!! Nå har han mura så man ser litt mer hvordan det blirKa prosjekt er det?
Ja, den blir nok bra
Ja, bor rett ved fjell og turområder![]()
Åh, hva er han utdannet som?Han bygger på under verandaen, og der var det masse fjell som han har fjerna helt selv, tok mange uker!! Nå har han mura så man ser litt mer hvordan det blirmen nå jobber han hos noen andre, men tror han tjener litt på det da i det minste.
Så ålreit, her er også masse fjell og turområderskulle vært flinkere til å bruke det!
Gått tømrer men hadde ikke helse til å utføre lærlingtiden. Så gikk han anleggsteknikker og ble ingeniørÅh, hva er han utdannet som?
Greit å tjene litt på å hjelpe andre også da.
Ja, er jo veldig greit og praktisk når man har det rett ved huset![]()
Gått tømrer men hadde ikke helse til å utføre lærlingtiden. Så gikk han anleggsteknikker og ble ingeniør
Ja greit å tjene litt, men greit å ha tid til annet og![]()