riktig eller galt?

Nei jeg er helt enig med deg hilly! De er vi som bærer på barnet og vi som bestemmer!
Det er vi som går med alle følelsene oxo. For for faren blir det ikke virkelig!

det er i grunnen opp til begge, men moren syns jeg skal ha det siste ordet.. jeg er i den situasjonen selv.. han som er faren til barnet ønsket ikke dette barnet i det hele tatt, men jeg ville beholde det.. og nå sitter jeg her med bare en dag til termin og har aldri angret en eneste gang på situasjonen.. [:)]

En venninne av meg ble gravid som 17-åring. Kjæresten ville ikke ha ungen, for han hadde en unge fra før, og mente han ikke hadde råd til å betale to barnebidrag (regnet tydeligvis ikke med at forholdet skulle vare). Hun ville beholde ungen, men han tvang henne mer eller mindre til å ta abort. Nå, flere år seinere, angrer hun fortsatt. Hun sliter veldig med tanken på det.

Har en syk historie her om dattera (17) til naboen..

Lå med en hun holdt på med ("Per",20),men det ble fort slutt. Lå og ble sammen med en annen to uker etterpå ("Ola",20) og fant ut at ho var gravid.
Visste ikke hvem som var faren,men etter mye om og men,beholdt hun barnet.
I mellomtiden ble "Per" sammen med ei anna ei som hadde ei datter på 6 mnd fra før. Etter 3 uker ble ho gravid og de forlovet seg. Gikk 4 mnd,så tok det forholdet også slutt!

Dattera til naboen fikk ei jente for 3 mnd siden,som hun kun har på kveldene og i helgene pga hun går på skole om dagene. Så søstera passer den ungen mer eller mindre det meste av tiden. Hvis ikke den ungen blir forvirret,så vet ikke jeg...!?
Iallfall så fikk hun nettopp vite på farskapstest at han "Per" er faren,og ikke "Ola" som hun håpet på,siden de er sammen.

For to mnd siden klarte "Per" å gjøre enda ei gravid (one night s.). Så nå er han pappa til ei og skal bli pappa til to til,alle med forskjellige damer![&:]

Kanskje litt forvirrende,men prøvde å forklare meg så godt jeg kunne.
Helt sykt,syns jeg uansett!
[&:]

Helt vannvittig! Han Per burde jo ha lært første gangen at han bør bruke beskyttelse. I tillegg må han jo være en av de med killer-sæd, som klarer å gjøre så mange gravid så fort. Han som gjorde venninnen min gravid er også en av de, han har nå fått enda en unge, og jeg vet ikke hvordan det var den gangen, men venninnen min gikk ihvertfall på p-piller og ble gravid likevel

Ja,det er jo helt sprøtt! Er egentlig da det føles litt ekstra urettferdig! Her sliter vi med å bli gravide,mens noen som ikke burde bli det,blir gravide i hytt og pine! Slik som de iallfall.. Ho med ei datter fra før av,har vært gravid ganger tidligere,men har drukket vekk fosteret hver gang. Fordi hun ikke har oppdaget graviditeten før det er for sent å ta abort. Utenom da hun fikk dattera,for da visste sykehuset om bakgrunnen hennes og holdte hun under oppsyn gjennom hele svangerskapet.

Og ja,han fyren må ha killer-sperm! Heeelt sykt!

Ja,det er jo helt sprøtt! Er egentlig da det føles litt ekstra urettferdig! Her sliter vi med å bli gravide,mens noen som ikke burde bli det,blir gravide i hytt og pine! Slik som de iallfall.. Ho med ei datter fra før av,har vært gravid 4 ganger tidligere,men har drukket vekk fosteret hver gang. Fordi hun ikke har oppdaget graviditeten før det er for sent å ta abort. Utenom da hun fikk dattera,for da visste sykehuset om bakgrunnen hennes og holdte hun under oppsyn gjennom hele svangerskapet.

Og ja,han fyren må ha killer-sperm! Heeelt sykt!

Måtte bare rette litt på antallet ganger ho har vært gravid..[;)]

Helt vannvittig! Hun må jo være helt sløv! For det første skal det mye til å ikke oppdage at man er gravid på tre måneder, for det andre er det jo helt sykt å drikke vekk fosteret! Hun dreper jo sine egne barn!!! Fy flate, så sint jeg ble nå [:@]

Ja,jeg vet! Ikke få som har reagert på det,nei! Blir også så sinna når jeg tenker på det!![:@] Skulle ikke vært lov å være så stygg engang!![:@]

Kanskje fælt å si det, men hun hadde fortjent å bli ufruktbar! Stakkars unge, sier nå bare jeg! Og så urettferdig at en sånn idiot blir gravid hele tiden (hun burde jo tatt hintet hun og, og brukt beskyttelse), mens folk som mest sannsynlig vil bli fantastiske foreldre sliter!

Jeg sier meg helt enig med deg! Fortjener ikke å få barn engang![:'(] Skulle aldri fått lov! Det verste er jo at folk trodde hun kanskje ville få opp øynene når ungen kom. Men det gjorde hun altså ikke! Var stas de to første mnd,og så var det ut å fly igjen! Hadde barnevakt hver helg,og var ute å festet. Helt til hun ble gravid igjen! Varte jo ikke lenge.. Var jo bare 3 mnd´s tid,så var det på´an igjen. Om det er håp denne gangen,tviler jeg på da.. Iallfall så prøver faren til den første ungen å få foreldreretten nå,men hun nekter. Penger vettu...

Jeg tror den historien må være noe av det mest tragiske jeg har hørt! Hun vil jo tydeligvis ikke ha ungen, og den hadde virkelig hatt det bedre hos faren (nå vet jeg jo ikke hvordan han er, men vil ihvertfall ha ungen sin). Det er grusomt å beholde ungen bare for å få penger! Syke, syke folk [:@]

Faren er heldigvis ganske ok. Mye mer voksen og tar ansvar i forhold til henne iallfall! Så hvorfor ikke bare la han få retten..? Neida.. De pengene altså.. Folk er tydeligvis sykelig opptatt av de...

Håper han tar det til retten... Det kan jo ikke være tvil om hvem som er best egnet til å ta vare på ungen. At ikke moren har vett nok til å fokusere på hva som er best for babyen, skjønner ikke jeg.

Nei,ho er ikke akkurat kjent for å være den skarpeste i huet! Ho er ikke mye god! Håper også faren tar hardt i dette og står på sitt! Ungen fortjener bedre!

jeg skjønner ikke det med aleneforsørgere. ikke missforstå meg for mener ikke alle. men kjenner noen som bare tenker penger. hvordan de kan få mer,mer,mer!!! så kjenner jeg ei som sparer siden hun får så mye penger sånn at hun en gang kan skaffe seg en egen plass. det er så kjedelig når de blir så opptatt av penger. de får jo nok av men ei jeg kjenner bruker så mye på seg selv i mnd at hun glemmer å kjøpe nødvendige ting. så kommer hun og klager på at hun ikke har penger til bleier selv om hun har mer en meg og samboeren min tilsammen og vi skal forsørge en unge. hun har bare seg selv og ungen å tenke på og hun får mer. synes det er lagt opp til sånn at du ikke skal være sammen med fedrene lengre for da får du ingen hjelp.[:@]

Helt enig,soda!! Det samme mener jeg! Jenter kaster jo mannfolka på dør for å få mer penger! Er flere her som har fått barn,er sammen med barnefaren,men vil IKKE bo sammen - pga de får mye mer penger! Er det ikke viktigere med et ordentlig familieliv!? Helvete heller altså.. Det irriterer meg så!! Er det noe jeg driter i,så er det om jeg får mindre penger av å leve som en familie,sålenge det er mat på bordet!!

Penger er tross alt ikke det viktigste. Det er kjærligheten som teller!

Back
Topp