Jeg er midt oppi den situasjonen selv nå.... Jeg ønsket meg en unge til (til våren), og det får jeg. Min (x) kjæreste ønsket seg det ikke... Vi hadde sex og jeg ble gravid (vi brukte jo ingenting), og dette visste han! Men allikevel mener han at dette er min skyld og bare mitt ansvar!? Hvor teit går det an å bli liksom.... [:@]
Abort har aldri vært aktuelt for meg, men han ville at jeg skulle gjøre det. Det er min kropp, og jeg bestemmer hva jeg vil med den og ikke. Vil han ikke ha noe med den ungen å gjøre, så er det synd for han. (håper han forandrer mening da) Det han har håpet hele tiden er at jeg skal miste ungen min, men det håper jeg virkelig ikke skjer! Uansett hvordan ting er, så skal jeg ta vare på dette barnet og gi det like mye kjærlighet som med mitt første barn... Mulig jeg har vært dum, men jeg hadde faktisk ikke trodd at han skulle være så jævli dust mot meg. Han har sviktet meg på det groveste.
Man er 2 om å lage et barn, og man er nødt til å ta konsekvensene av det. Jeg gleder meg til å bli mor igjen, og skal nok klare meg alene. [;)]