Rikshospitalets slankesuppe

MammaMia:)

Glad i forumet
Er det noen som har prøvd rikshospitalets slankesuppe?
Tenkte og starte på den i morgen også lurer jeg på hvilken erfaring andre har med den..[:)]
 
Om det er den forbrenningsuppa, så sier jeg bare lykke til assa.[&:] Prøvde den for et par år siden, smaker omtrent som vanlig grønnsakssuppe. Men når man spiser den til både frokost, lunsj middag og kvelds. Ja da stopper det seg etter hvert altså. Og jo mer man spiser, jo bedre liksom...[X(][:'(][&:]
Jeg kastet opp på 3. dagen, etter frokosten. Da klarte jeg ikke få ned en eneste skje til. Blæh!! Fysj...[:'(]
 
Yupp,Flere i min familie har testet den ut en masse ganger faktisk,og ingen av dem er overvektige-, tanta & kusina mi gikk ned rundt 8 kilo hver-
mens jeg har testet den ut en gang og gikk ned så mye som ZERO [8D]
Fulgte den til punt å prikke,men ingenting skjedde, men synes suppen smakte godt da [:D]
Og eg tror bare på hard trening & sunt kosthold, testet den bare for å motbevise dem !!!

Men du kan gjerne få oppskriften av meg for det om [:)]

*Lykke til,håper den funker på deg* [;)]







6 vårløk
2 bokser hakkede tomater (eller ferske)
1 stort kålhode
2 store grønne paprikaer
1 bunt stangselleri
1 bunt persille
2 poser grønnsaksuppe
Krydder: salt, pepper, 2 buljongterninger

Rør ut grønnsaksuppen i kaldt vann, skjær grønnsakene i små biter. Ha i grønnsakene og fyll på med vann til grønnsakene er dekket. Kok i 10 min og småkok til kålen er mør.

Denne suppen kan du alltid spise når du er sulten, så mye du vil. Den gir deg ingen kalorier. Jo mer suppe du spiser – jo mer fett forbrennes. Bare suppe over lengre tid fører til underernæring.

1.dag
Spis all slags frukt unntatt bananer. Alle slags meloner anbefales fordi de har få kalorier.
Spis bare suppe og frukt – drikk mye te og vann.

2.dag
Spis mye ferske, rå grønnsaker – eller grønnsaker fra boks. Helst grønne grønnsaker. Unngå røde bønner, mais og erter. Spis suppe. Om kvelden belønner du deg selv med en bakt potet med margarin. Ikke spis frukt denne dagen.

3.dag
Spis mye suppe, frukt og grønnsaker. Så mye du vil. Ingen potet denne dagen.

4.dag
Spis tre banaer i løpet av dagen. Drikk skummet melk og så mye vann som du orker. Spis også suppe. Bananene har mange kalorier/karbohydrater, slik som melken. I dag trenger kroppen karbohydrater, protein og kalsium.

5.dag
I dag spiser du kjøtt og tomater. I løpet av dagen kan du spise 500 g kjøtt, en boks tomater eller seks ferske tomater. Forsøk å drikke 6-8 glass vann, slik at kroppen skiller ut all syre. Ikke glem suppen!

6.dag
Spis så mye kjøtt og grønnsaker som du vil. Grønnsakene skal være grønne. Ikke glem suppen!

7.dag
I dag spiser du ris, grønnsaker, fruktsaft og suppe.

VIKTIG
Hvis du har gått ned mer enn 7 kg, må du ta to dager pause før du kan starte igjen med dag 1.

Har du ikke jukset – har du gått ned mellom 5-6 kg.

Hvis du fortsetter vil kroppen din bli ren og du vil føle deg så vel som aldri før. Du kan gjennomføre programmet så ofte du vil. Du vil føle deg lettere og full av energi.

Denne dietten er et system for å forbrenne mer fett enn du tar opp. Derfor er det ikke lov til å drikke alkohol. Vil du drikke alkohol, avbryt dietten 24 timer før du ønsker å drikke. Du vil finne at din fordøyelse får en annen rytme. Det er ikke noe å bry seg om.

Viktig er:
Ikke noe brød, ikke alkohol, ikke brus (heller ikke sukkerfri). Drikk bare te, kaffe, fruktjuice og lettmelk. Ingenting med sukker! Ikke glem: Jo mer suppe du spiser – desto mer fett forbrenner du. Det spiller ingen rolle om du tar medikamenter.

Man bruker denne dietten for pasienter som er for tykke til å gjennomgå en hjerteoperasjon og derfor skal gå raskt ned i vekt.

Lykke til!

 
ORIGINAL: Jadasåneida

Huff, nå kjente jeg at det vrengte seg innvendig her![&:][:'(]

Hehe...



beklager det altså, ikke meningen [8D]
 
brukes dette virkelig på sykehusene rundt omkring?[8|]
 
ORIGINAL: Malleleo

brukes dette virkelig på sykehusene rundt omkring?[8|]


På Riksen, ja !
 
Back
Topp