Rikshospitalets sexoppskrift og fødepizza

Monkaponka

Forumet er livet
Her er linken:
 
http://www.krakle.com/ventenett/igangsetting.html
 
Prøvde begge deler jeg[:D]
 
Fikk rier hver gang vi hadde sex slik som oppskriften sa. Lå som regel med beina opp etter veggen for da slapp vi å ligge så kronglete som oppskiften sier.
 
Kian ble født i uke 38, men jeg prøvde alle triks pga restlessleggs - holdt på å bli gal på slutten.
 
Pizzaoppskriftene ligger lengre ned på siden.
 
Den pizza'n så jo god ut den, [:D] men hva med de som spiser mye slik mat (sterkt krydret) hele tida? Ikke helt overbevist om alle disse kjerringrådene, nei...[8|] 
 
(Jeg er ikke en av de, da jeg får halsbrann av den minste krydrete ting.. )
 
Gikk 15 dager over tiden, ingenting som hjalp med meg(som jeg skrev i en annen tråd her)....
Fødselen ble satt igang med modningsgel på sykehus. Tror dette er tilfeldigheter, eller at en må være veeeeeldig moden for at det skal ha noen virkning. Barnet kommer ikke før det er klart[8|]
 
genialt=)
 
da er den linken lagra i mine farvoritter=)
 
men vi kunne jo laget en tråd med kjerringråd for å få start på fødselen......
litt tidlig men da er den hvertfall klar=)
 
jeg gjør det med en gang=) hihhihihi
 
Den var morsom![:D]
Prøvde du det i uke 38 du da eller? For da skal jammen jeg også prøve om 6 uker(wææææææææ)[:)]
 
ORIGINAL: Cornelia80

Takk for tips[:D] Det skal prøves ut om åtte uker..


Jeg også... Starter 3 uker før termin med alle kjerringråd jeg kan få....
 
ORIGINAL: Kine86

Den var morsom![:D]
Prøvde du det i uke 38 du da eller? For da skal jammen jeg også prøve om 6 uker(wææææææææ)[:)]


Jeg fikk en lege på a-hus til å tøye livmormunnen litt, dette var vel midt i uke 37/38.
Fikk beskjed om å dra hjem og ha sex, hvilket vi gjorde.
Etter at jeg hadde ligget slik med beina opp, dro vi på kino.
Måtte dra hjem midt under filmen pga at jeg fikk rier, de forsvant da jeg kom hjem. Vi hadde slik sex hver dag i 3 - 4 dager (2-3 ganger om dagen) og riene ble mer og mer intense. Akkuratt 14 dager før termin ble han født.

Var jo en lang prosess med rier i flere dager og en fødsel som varte i 26 timer, om det har noen sammenheng alt sammen.. kan det jo spekuleres i[;)]
 
Så spennende når tiden nærmer seg og man kan prøve ut dette og se om noe hjelper... Har hørt om mange som får rier etter sex, men at de må gjøre det over noen dager før det setter virkelig igang.[8D]
 
Back
Topp