Rikshospitalet...

Alder på jentene på Riksen

• 20-25

Votes: 1 6,7%
  • 25-30

Votes: 5 33,3%
  • 30-35

Votes: 6 40,0%
  • 35-40

Votes: 3 20,0%
  • 40 +

Votes: 0 0,0%

• Antall som har svart
    15

Svirrevipp

Forelsket i forumet
Hei!
Er det mange her som tilhører Rikshospitalet, og som er i gang med, eller skal igang med IVF eller ICSI ila. våren ? :)
Skal dere ha IVF eller ICSI, og hvor gamle er dere?

Hadde vært litt morsomt å følge dere som tilhører Riksen litt ekstra, siden jeg også tilhører der... :)

Jeg er forresten 25 somre gammel :happy119

jeg tilhører også riksen, håper at jeg får til søskenforsøk nå før sommern, men herregud med de nye reglene og at vi må søke på nytt igjen, tar dette litt tid...

blir 37 i april

Åh, er det nye regler? Jeg har ikke fått med meg det... Men får håpe du kommer i gang før sommeren da ! :)

Åh, er det nye regler? Jeg har ikke fått med meg det... Men får håpe du kommer i gang før sommeren da ! :)

Visste ikke at det var det jeg heller før etter at jeg hadde en MA rett før jul, og jeg ringte og hørte når jeg kunne begynne med søskenforsøket...
nå må vi sende inn ny søknad, være hos legen, ta alle prøvene på nytt igjen osv, osv... føler at ting tar tid... og jeg ikke vet når noe skjer om dagen... herregud, syns dette er nesten værre enn gå og vente på svaret etter innsett.....

Ja her. 29 år gammel, i avslutningsfasen av 2. ivf/icsiforsøk.
(det ser ut som om det går veien denne gangen :D )

Vil bare skrive litt pent om en av legene på Riksen. Dr Oldereid er en av de flotteste menneskene jeg har vært borti i forb. med hele sullamitten, har hatt henne flere ganger, sist gang til uttak :D
Så treffer dere på henne, er dere i ekstremt gode hender <3 Har god erfaring med alle legene der, men hun skiller seg så veldig ut.

Visste ikke at det var det jeg heller før etter at jeg hadde en MA rett før jul, og jeg ringte og hørte når jeg kunne begynne med søskenforsøket...
nå må vi sende inn ny søknad, være hos legen, ta alle prøvene på nytt igjen osv, osv... føler at ting tar tid... og jeg ikke vet når noe skjer om dagen... herregud, syns dette er nesten værre enn gå og vente på svaret etter innsett.....
Hvilke regler er dette? Hvorfor må dere søke på nytt? Håper dere kommer i gang snart :)

Ja, fortell litt, hvilke regler er dette? :)

Vil bare skrive litt pent om en av legene på Riksen. Dr Oldereid er en av de flotteste menneskene jeg har vært borti i forb. med hele sullamitten, har hatt henne flere ganger, sist gang til uttak :D
Så treffer dere på henne, er dere i ekstremt gode hender <3 Har god erfaring med alle legene der, men hun skiller seg så veldig ut.

Åh, spennende! Da skal jeg holde utkikk!
Foreløpig har vi jo bare vært i en samtale.. Jeg vet ikke engang hva hun het til etternavn, husker bare at hun presenterte seg som Camilla.. Hehe.... Hun var også veldig hyggelig, og både lyttet og tok seg tid til oss! :) Foreløpig veldig positiv opplevelse av Riksen! :happy119

Ja, fortell litt, hvilke regler er dette? :)

Før så var det sånn at når du ville ha et søskenforsøk, kunne man bare ringe inn/sende inn et brev om at du ville igang med forsøk nr 2, men nå vil de at legen din skal skrive en attest om du er frisk nok til å kunne få et barn nr 2, dermed må man innom legen og søke på nytt igjen.. jeg skal ringe inn og høre om vi må ta alle blodprøver på nytt igjen + spermprøver... mener de sa noen om at jeg bare kunne henvise til forrige (første søknad) og si at vi fortsatt hadde de samme problemene som før (her er det pcos og dårlig sperm), men ringer for å få det bekreftet....

Må man søke på nytt dersom man har embryo på frys også?

33 år, tilhører Riksen. Vi skal på forsamtale etter påske. Spennende! Håper vi kan sette igang fort! Er så lei av negative tester!

Jeg faller vel utenfor siden vi skal ha AID (i første omgang), men det er jo like fullt på Riksen da.
Forøvrig litt dårlig førsteinntrykk etter oppstartsamtalen, så håper det retter seg.

Stappfullt på Riksen nå frem til sommeren (ihvertfall for fryseforsøk).

Heisann!
Jeg er 28år gammel, og er i gang med mitt første fryseforsøk... Har blitt gravid på alle 3 ferskforsøkene, men mistet senere.... Så nå får vi se... er på rugedag 8 i dag..

Synes de fleste er greie der inne... Men det er sånn inn og ut.. Lite tid har dem og ALTFOR mye å gjøre føles det. Han Mellembakken tar seg litt bedre tid, føler jeg. Men jg skjønner at dem må haste litt, med den pågangen det ser ut som de har der....:whacky011

Stinefine: har de sagt det er fullt? Da kan man regne med å vente helt til høsten? Vi skal på forsamtale etter påske. Er så lei av å vente hele tiden! Tar på det her.

Back
Topp