Rikshospitalet ???

Juni86

Glad i forumet
Noen som har født der, og evt hatt risiko svangerskap?

Og kan fortelle lille meg hvordan det er, med besøk, osv og egentlig generelt hvordan det er der :)

alle svar taes i mot med STOOOOOR takk..

*undrende førstegangsfødende*

Jeg jobber der! På føde/Barsel! Fin fødeavdeling med svært dyktig personell. Det høy gjennomsnittsalder på de som jobber der og de er dyktige. Liggetid er 3 døgn for første gangs, 2 døgn for flergangs og 4 døgn for de med keisersnitt. Men de prøver å tilpasse seg ved spesielle behov! :) noe annet du lurer på?

Du kan ikke ta imot besøk av andre enn søsken sv barnet og pappaen i avd. Da må du ut av avd. Får ikke ha besøk på rommet. Kun ved spesielle grunner og hvis du har familierom. Men de rommene er forbeholdt mødre med spesielle behov.

Jeg bare lurer for har Epilepsi og er konisert, så vet ikke helt om det blir KS Pga det, får evt svar til fredag, er satt på høyrisiko svangerskap Pga sykdommen, men har jeg lov å ta med babyen ned i kafé osv og evt møte familie der eller hvordan er det???

Tuuuuusen takk for svar:) du har gitt meg mer svar enn jwg har fått hittil av noen leger eller spesialister:)

Back
Topp