Rikshospitalet IVF/ICSI

J-40599948

Første møte med forumet
Hei alle sammen
Jeg er på IVF/ ICSI behandling på Rikshospitalet.
Det er vår første gang og jeg er nå på Stims steg med Gonal-F 225mg dose p. Dag og Synarel 2 ganger daglig(1 spray hver nesebor). Jeg er 34år gammel med barn (15år gammel) fra forrige partner. Mannen min er 36år gammel med litt lav sæd mortalitet.
På begynnelsen av behandling så tok jeg synarel 3 ganger daglig og 1 spray hver nesebor. Etter det så er det Gonal F 175mg per dose 1 gang daglig.

Jeg hadde kontroll igår (blodprøve og ultralyd) og lege økte min Gonal F til 225mg per dose hverdag for 5 dager til og skal jeg til ny kontroll tirsdag neste uke. Legen som jeg snakket med har egentlig ikke fortalt meg om hvordan det er med min fremgang. Jeg bare ble fortalt at jeg har 12mm follikler. Jeg hadde noen spørsmål men hun virker som hun hadde dårlig tid.

Spørsmål:
  1. Er det noen her som går på samme behandling på Rikshospitalet?
  2. Hvordan var/er deres opplevelser med IVF/ICSI behandling på Rikshospitalet?
  3. I hvilket steg er dere nå på behandling?
  4. Hvordan går det med dere nå?
  5. Noen suksess historie eller positivt opplevelse dere kan dele med meg som er veldig nysgjerrig om hvis vi kommer til å lykke på første gang?
Håper vi kan dele opplevelser sammen og jeg virkelig vil høre på noe tips, historie, positiv og negativ erfaringer deres

Takk
 
Jeg har laga en tråd om Riksen og behandling der mange har skravla, den skal ligge på assistert her. Kanskje du finner noe der.

Jeg har hatt 3 forsøk, fire innsett for og få storesøster og lillesøster satt på første uttak og første innsett i september.
 
Back
Topp