Riks TV

Dunn

Forumet er livet
Vi endret antennen vår på lørdag, etter mye om og men fikk vi det til [:)] Men isted når jeg satt å så på tv bare forsvant bildene, og lyden. Når jeg ringte om hjelp satt det en 18åring å svarte, ba meg prøve å bytte scart kabel, jeg svarte at vi bruker ikke scart med hdmi, da skjønte hu ikke hva jeg snakket om. Er det mulig???? Var f*** ikke mye til hjelp det gitt!!

Nosn som har hatt samme probl, med at signalene bare forsvant? Vet boksen funker, da den jeg bare byttet om den oppe og nede... men skjønner ikke hvorfor den ikke funker nå.

Vi har nesten samme problem.. Her forsvinner bilde, åsså står det "ikke lyd eller bilde på denne kanalen" eller noe i den duren, men det er bilde samtidig. Har også hdmi kabel. Det vi gjør, er å ta ut og inn stikkontakten igjen, da fungerer det. Skikkelig plagsomt, men har ikke giddet å karre meg til å ringe de. Tiltak! Vi har en Grundig boks hvis det har noe å si..

ORIGINAL: .:LuckyMe:.

Vi har nesten samme problem.. Her forsvinner bilde, åsså står det "ikke lyd eller bilde på denne kanalen" eller noe i den duren, men det er bilde samtidig. Har også hdmi kabel. Det vi gjør, er å ta ut og inn stikkontakten igjen, da fungerer det. Skikkelig plagsomt, men har ikke giddet å karre meg til å ringe de. Tiltak! Vi har en Grundig boks hvis det har noe å si..

Ser vi bor i samme by også, kanksje det er noe galt på ulriken da?

Mye mulig, ekstremt irriterende ihvertfall.. Skrev feil iste, bilde forsvinner, det er lyden som er igjen, men det hjelper jo lite med svart skjerm [&:] Hadde vi vært flinkere å slå av boksen om natten hadde vi vel kanskje sluppet å holde på sånn, ikke vet jeg..

ORIGINAL: .:LuckyMe:.

Mye mulig, ekstremt irriterende ihvertfall.. Skrev feil iste, bilde forsvinner, det er lyden som er igjen, men det hjelper jo lite med svart skjerm [&:] Hadde vi vært flinkere å slå av boksen om natten hadde vi vel kanskje sluppet å holde på sånn, ikke vet jeg..

Vi fikk det tilslutt til her. Vi er flink å slå den av, må gjøre det av og til for å få den til å funke vi..

Back
Topp