Riks-Tv... grrr

lykkepillen

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Er det andre enn meg som plages med signalene til Riks-tv'n??
Her hakker det verre enn verst hver gang det er dårlig vær.. Så hakker det bare litt når det er fint vær. Innmari irriterendes..
Kan ikke være noe galt med antennen heller, siden det var slik der jeg bodde før også.. (annen antenne) og begge plassene har hatt 100% signalkvalitet... Faen altså!! Irriterer vettet av meg!

ORIGINAL: lykkepillen

Er det andre enn meg som plages med signalene til Riks-tv'n??
Her hakker det verre enn verst hver gang det er dårlig vær.. Så hakker det bare litt når det er fint vær. Innmari irriterendes..
Kan ikke være noe galt med antennen heller, siden det var slik der jeg bodde før også.. (annen antenne) og begge plassene har hatt 100% signalkvalitet... Faen altså!! Irriterer vettet av meg!

JEPP!!
Jeg HATER rikstv [:@][:'(]

Bor du med andre leiligheter rundt deg ? Her hakker det da naboen over eller under sender melding/ringer(eller om vi ringer eller sender melding) osv.. Jeg kan ikke fordra riks-tv p.g.a det.. så vi har tenkt til å bytte etterhvert ja!

ORIGINAL: ~SannaMor~

Bor du med andre leiligheter rundt deg ? Her hakker det da naboen over eller under sender melding/ringer(eller om vi ringer eller sender melding) osv.. Jeg kan ikke fordra riks-tv p.g.a det.. så vi har tenkt til å bytte etterhvert ja!
bor i rekkehus..
Men tror kanskje ikke det er det som er avgjørende.. Isåfall så sender/ringer naboen bare når det er dårlig vær...[8D]

Samme tullet her..Står det en bil utenfor med motoren igang eller naboene f.eks bruker borremasin så bare hakker det, og som du sier visst det er dårlig vær..Hater riks tv når det begynner slik, og det er ganske ofte[:@][:@]

det er jo forjævlig når det er slik da.. Man betaler jo for en vare.. å da forventer iallefall jeg at varen skal fungere.. Er jo faen ikke akkurat gratis heller da...[:@]

ORIGINAL: ~SannaMor~

JA!! Eller når vi står med en lighter nær Tven [8D]

Back
Topp