Riiiiiiiier!!!

HerQleZ

Elsker forumet
jentene i juni13
Ca 10min i mellom, men overlevelige.. går ikke akkurat i knestående, men det er jo ikke digg. Har høy smerteterskel, så bør jeg tenke på å ringe?!?!

-=[herq]=-

Ring du! Her tar de ikke inn før de kommer med hvert 5.min, men du kan jo ringe og høre. Kan jo gå fort også :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg ringte da de var 5 minutter i mellom og varte i et minutt. Tror smertererskelen min var litt høy og jeg burde ha ringt før. For jeg "overdrev" smertene litt da jeg var på telefonen med jordmor og da sa hun jeg måtte komme inn forsi hun "hørte" at jeg hadde det vondt. Jeg kom inn med 6 cm åpning...

-- tasting fra mobil --

Jaggu ble det ikke 1 juni barn:) kvart på tre på natta ble han slept ut med sugekopp, og mor ble sydd igjen uten bedøvelse. Herregud så vondt!! Men verdt det så klart! Har null søvn på to døgn med rier, så kommer tilbake med mer!

Hva med Ugla? !:)

-=[herq]=-

Jaggu ble det ikke 1 juni barn:) kvart på tre på natta ble han slept ut med sugekopp, og mor ble sydd igjen uten bedøvelse. Herregud så vondt!! Men verdt det så klart! Har null søvn på to døgn med rier, så kommer tilbake med mer!

-=[herq]=-
Gratulerer så mye:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

-=[herq]=-

Gratulerer så mye med 1 Juni baby! Kan tenke meg at du er sliten nå.

Kos deg masse med babyen din!

Gratulerer så mye:-) Kos deg med den lille:-)

Gratulerer :-)

-=[herq]=-
Herregud, sydd uten bedøvelse ????! Jeg ble sydd masse sist - og hun prøvde å komme til med bedøvelse . Men klarte ikke alle steder. Håper de prøvde å gi deg hvertfall ! Gratulerer så mye :)

Gratulerer med sommer barn :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer masse! Hørtes helt forferdelig uten bedøvelse... Jeg fikk bare en spray bedøvelse og det var skikkelig ubehagelig! :( men så
Måtte de fortsetter under full bedøvelse seinere da..
Kos deg med baby <3

-- tasting fra mobil --

Back
Topp